سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن

شورای سیاسی انصارالله یمن با صدور بیانیه‌ای درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» ، شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن با صدور بیانیه‌ای درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت ایران را تسلیت گفت.

پایگاه خبری «انصارالله»، با صدور بیانیه‌ای درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی را به خانواده، مردم و مسئولان ارشد ایران تسلیت گفت و با اشاره به نقش انقلابی و سیاسی ایشان در انقلاب اسلامی ایران تأکید کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی یکی از نمادهای مبارزه با شاه پهلوی و مقابله با توطئه‌هایی بود که علیه مردم ایران ایجاد شده بود.

در ادامه این بیانیه آمده آیت الله هاشمی نقش بزرگی در مقابله با توطئه‌های آمریکا علیه مردم ایران به ویژه مبارزه با محاصره اقتصادی ایران در آغاز انقلاب توسط آمریکا داشته است.

عبدالملک الحوثی رهبر انصار الله یمن نیز با صدور بیانیه‌ای درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت.

رهبر انصارالله گفت: شیخ رفسنجانی به تلاش برای وحدت امت اسلامی و دور کردن مسلمانان از فته و هرج و مرج معروف شده بود.

وی آیت الله رفسنجانی را یکی از رهبران شاخص مجاهدت انقلاب اسلامی ایران دانست.

از سوی دیگر «شوقی القاضی» نماینده پارلمان یمن در حزب الاصلاح این کشور [از احزاب مخالف علی عبدالله صالح رئیس جمهور پیشین یمن] در پیامی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی را به مردم ایران تسلیت گفت.

وی ضمن طلب آمرزش برای آیت الله رفسنجانی اعلام کرد که چندسال پیش با شماری از نمایندگان پارلمان یمن به ایران سفر کرده و با آیت الله هاشمی رفسنجانی در منزل شخصی‌اش دیدار کرده بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha