چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
دوره "تبلیغ با تصویر" ویژه طلاب

حوزه/ دوره تبلیغ با تصویر به همت دارالتحقیق شهید مطهری(ره) در قم برگزار می شود.

حجت الاسلام نویدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، از برگزاری دوره تبلیغ با تصویر از سوی دارالتحقیق شهید مطهری(ره) خبر داد و گفت: این دوره با حضور حجت الاسلام والمسلمین قدوسی از شاگردان  استاد قرائتی و مبتکر تبلیغ با پرده برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: هدف از برگزاری این دوره، عرضه فن و مهارت تبلیغ با تصویر به طلاب می باشد که از مزایای خاصی برخوردار است.

مسئول برگزاری دوره تبلیغ با تصویر ابراز داشت: علاقه مندان به شرکت در این دوره تا ششم بهمن ماه  می توانند ثبت نام نموده و ان شاءالله خود دوره از هشتم بهمن آغاز خواهد شد.

حجت الاسلام نویدی خاطرنشان ساخت: این دوره در 10 جلسه، برگزار خواهد شد که هفته ای دو روز خواهد بود.

وی با اشاره به روزها و ساعات برگزاری دوره، تصریح کرد: «چهار شنبه و پنج شنبه از ساعت 15 الی 17»، «چهارشنبه و پنج شنبه از ساعت 18 الی 20» و «پنج شنبه و جمعه از ساعت 10 الی 12 صبح» زمان برگزاری دوره می باشد که علاقمندان می توانند یکی از این زمان ها را انتخاب نمایند.

مسئول برگزاری دوره تبلیغ با تصویر بیان داشت: این دوره در آدرس: قم، خیابان معلم، روبروی بیت حضرت امام (ره)، معلم 10، نبش کوچه 4، پلاک 84 برگزار و در ابتدا از علاقمندان مصاحبه انجام خواهد شد.

حجت الاسلام نویدی اظهار داشت: روش پرده خوانی، روش کار با ویدئو پروژکتور، روش کار با پاورپوینت، اجرای مسابقه، اجرای جشن تکلیف، اجرای برنامه در پارک و ... از جمله سرفصل های این دوره می باشد.

وی در پایان ابراز داشت: اتمام پایه 4 و قبولی در مصاحبه از جمله شرایط پذیرش در این دوره بوده و علاقمندان جهت ثبت نام می توانند با مراجعه به آدرس مذکور یا تماس با شماره موبایل: 09901538298 ثبت نام نمایند.

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha