پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
موسسه امام خمینی(ره)

حوزه/ مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) برای سال تحصیلی ۹۷-۹۶ در مقطع کارشناسی، جهت تحصیل در رشته معارف اسلامی با یکی از گرایش های علوم انسانی، از میان برادران و خواهران طلبه دانش پژوه می پذیرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) برای سال تحصیلی 97-96 در مقطع کارشناسی، جهت تحصیل در رشته معارف اسلامی با یکی از گرایش های علوم انسانی، از میان برادران و خواهران طلبه دانش پژوه می پذیرد.

بر اساس این گزارش، اعتقاد و التزام عملی به نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه، عدم اشتهار به اعمال خلاف شئون طلبگی، اتمام سطح یک حوزه، موفقیت در آزمون کتبی و شفاهی، مصاحبه و اشتغال رسمی به تحصیل در حوزه ازشرایط اختصاصی پذیرش در این مؤسسه است.

گفتنی است؛ پذیرفته شدگان برادر پس از کسب امتیاز لازم در آزمون ورودی و مصاحبه، می توانند در رشته معارف اسلامی با یکی از 13 گرایش علوم انسانی: اخلاق، ادیان، اقتصاد، تاریخ، جامعه شناسی، حقوق، روان شناسی، علوم تربیتی، علوم سیاسی، علوم قرآنی، فلسفه، کلام و مدیریت به صورت حضوری و یا نیمه حضوری تحصیل نمایند.

ضمنا خواهران طلبه می توانند فقط در دوره نیمه حضوری شرکت کنند.

یادآور می شود؛ اعطای دانشنامه رسمی (مورد تأیید وزارت علوم) کارشناسی معارف اسلامی با یکی از گرایش های مذکور به دانش آموختگان، تحصیل رایگان و کمک هزینه تحصیلی از مزایای این دوره تحصیلی است.

علاقمندان جهت ثبت نام از 12 الی 25 بهمن ماه سال جاری فرصت دارند به سامانه پذیرش مؤسسه به آدرس: paziresh.iki.ac.ir مراجعه نمایند.

قابل ذکر است؛ زمان برگزاری آزمون هشتم اردیبهشت ماه سال 1396 بوده و داوطلبان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 02532113618 یا 02532113628 تماس حاصل نمایند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha