پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام میردار

حوزه/ سرپرست مدیریت منابع انسانی حوزه از برگزاری «نخستین همایش تجلیل از بازنشستگان مرکز مدیریت حوزه های علمیه» در دوم اسفندماه سال جاری خبر داد.

حجت الاسلام عباس میردار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، به برگزاری اولین همایش «پاسداشت از خدمات بازنشستگان مرکز مدیریت حوزه های علمیه» اشاره کرد و گفت: امام رضا(ع) در روایتی فرمودند: «مَنْ لَمْ يَشْكُرِ الْمُنْعِمَ مِنَ الْمَخْلُوقِينَ لَمْ يَشْكُرِ اللَّهَ عَزَّ وَ جَلَّ/ تشكر از مخلوق تشكر از خالق است».

وی با بیان این مطلب که لیاقت بازنشستگان و پیشکسوتان بیش از آن چیزی است که در حد توان انجام می دهیم، اظهار داشت: بازنشستگان عزیزی که عمر خود را صرف خدمت به حوزه های علمیه و دستگاه بابرکت حضرت ولی عصر(عج) نموده اند، دارای تجربه های گرانسنگی هستند که باید در عرصه خدمتگزاری حال و آینده حوزه جاری و ساری بوده و مورد استفاده قرار گیرد.

سرپرست مدیریت منابع انسانی حوزه ابراز داشت: از راهبردی ترین اقدامات در راستای رسیدن به تکامل سازمانی و پیشبُرد اهداف، استفاده از تجربیات گرانبهای بازنشستگان است و این عزیزان، مشاوران مجرّب و امین برای سازمان های خود هستند.

حجت الاسلام میردار خاطرنشان ساخت: احترام به پيشكسوتان حوزوی بر همه ما لازم و ضروري است و اين همايش به پاس زحمات 30 ساله این عزیزان برگزار مي‌شود؛ چراكه اگر امروز مدیریت حوزه های علمیه در مسیر پيشرفت و عدالت قرار گرفته، مديون زحمات اين بزگواران است كه سال ها در عرصه خدمت به اهل علم و فضل، وقت و زندگي خود را به صورت شبانه روزي گذاشته‌اند.

وی تصریح کرد: این همایش با سخنرانی آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه، دوم اسفندماه سال جاری در محل مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) قم برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha