شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
فاطمه لطفی

حوزه / مدیر مدرسه علمیه خواهران زینبیه(س) شهرستان آبیک، به نحوه پذیرش طلبه خانم در این حوزه علمیه پرداخت.

فاطمه لطفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، با اعلام شروع پذیرش طلاب خواهر در حوزه علمیه شهرستان آبیک قزوین، اظهار داشت: مدرسه علمیه خواهران زینبیه‌(س) شهرستان آبیک قزوین، همزمان با حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور، برای سال تحصیلی 97-96 از بین خواهران واجدالشرایط اعلامی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران شهر مقدس قم، طلبه می‌پذیرد.

وی افزود : شاگردی مکتب امام صادق‌(ع)، دریافت مدرک تحصیلی کارشناسی‌(سطح دو)، تحصیل رایگان و امکان ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر حوزه و دانشگاه از مزایای تحصیل در حوزه علمیه است.

مدیر مدرسه علمیه خواهران زینبیه (س) شهرستان آبیک با اشاره به شرایط اختصاصی دوره‌های ثبت‌نامی حوزه علمیه بیان داشت: در تمام وقت حضوری حداکثر سن 35 سال‌ (سنوات تحصیلی بالاتر به میزان سن افزوده می‌شود) و تحصیل در این دوره هر روز صبح‌ها و طبق ساعات اعلام شده است.

خانم لطفی ادامه داد : در دوره پاره وقت محدودیت سنی وجود ندارد و تحصیل در این دوره سه یا چهار روز در هفته و عصرها بوده که سنوات تحصیلی در این دوره بیشتر از دوره تمام وقت است.

وی با اشاره به این که تحصیل بانوان در حوزه علمیه علاوه بر تربیت خود در پرورش خانواده و جامعه هم تأثیر بسزایی به همراه دارد،  ابراز کرد: بانوان پس از أخذ مدرک در حوزه علمیه می‌توانند در حوزه و دانشگاه ادامه تحصیل داده و به عنوان مبلغ، پژوهشگر و فعال در امور فرهنگی مشغول به فعالیت شوند.

مدیر مدرسه علمیه خواهران زینبیه ‌(س) شهرستان آبیک، آخرین مهلت ثبت‌نام در این مدرسه را 25 اسفند ماه اعلام کرد و گفت: علاقمندان به ثبت‌نام در حوزه می‌توانند به بلوار امام خمینی‌(ره) مقابل درمانگاه بیاضیان مراجعه کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha