پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله حسینی بوشهری

حوزه/ عضو شورای عالی حوزه های علمیه، گفت: امروز دشمنان به این نکته اذعان دارند که رهبر فرزانه انقلاب با یک سخنرانی خود تمام نقشه‌های آنان را خنثی می‌کند .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری، پیش از ظهر امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه مهدی موعود(عج) و روحانیون شهرستان دیّر استان بوشهر، در محل مسجد شهدای گمنام این شهرستان، اظهار د اشت: روحانیت در طول تاریخ  همواره به عنوان عنصری بیدارگر به آحاد جامعه بصیرت‌افزایی کرده است.

وی با بیان این که مردم ایران همواره از انقلاب اسلامی دفاع خواهند کرد، یادآور شد: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن که در برخی از مناطق دو برابر جمعیت سال گذشته حضور داشتند دشمن را در بهت و ناباوری فرو برد که در اینجا نیز پرچم‌دار این حرکت روحانیت هستند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری افزود: در جریان پیروزی انقلاب، جنگ تحمیلی و بعد از آن این روحانیت بود که در برابر تهدیدها و دسیسه‌های دشمنان مردم را به صحنه فرا خواند و نقش رهبری جامعه را به عهده گرفت.

معون جامعه و روحانیت جامعه مدرسین حوزه اضافه کرد: امروز دشمنان به این نکته اذعان دارند که رهبر فرزانه انقلاب با یک سخنرانی خود تمام نقشه‌های آنان را خنثی می‌کند .

آیت الله حسینی بوشهری با بیان این‌که روحانیت فدایی انقلاب و همیشه در صحنه است و از ناملایمات نمی‌هراسد، گفت: حوزه باید همچون گذشته در مسیر انقلاب گام بردارد و در این مسیر پر فراز و نشیب، با صلابت راهش را ادامه دهد تا بتواند در این نظام نقش‌آفرینی کند.

امام جمعه قم با اشاره به فلسفه پیام مقام معظم رهبری مبنی بر انقلابی ماندن حوزه تصریح کرد: این پیام معظم‌له به  منزله نقص در روحانیت نیست، بلکه به واسطه احساس خطر از ناحیه دشمن است که بدنبال سرمایه‌گذاری در حوزه‌های علمیه است و می‌خواهد با نفوذ خود حوزه را سکولاریزم کند.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: امروز روحانیت با اخلاص در پاسخ‌گویی به شبهاتی که در جامعه مطرح می‌شود، پیش‌قدم است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha