یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
حجت الاسلام عباسعلی رضایی _ امور طلاب حوزه گلستان

حوزه/ معاون امور طلاب حوزه علمیه استان گلستان، از راه اندازی مرکز تخصصی سطح ۲ حقوق و قضای اسلامی در گرگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از گلستان، حجت الاسلام عباسعلی رضایی با بیان این که مرکز تخصصی حقوق و قضای اسلامی گرگان از شعبه مرکزی آن در قم نمایندگی گرفته است، اظهار داشت: مرکز تخصصی حقوق و قضای اسلامی، شعبات مختلفی در سطح کشور دارد و تحت اشراف آیت الله مقتدایی فعالیت می کند.

 وی خاطرنشان کرد: مرکز تخصصی حقوق و قضای اسلامی شعبه استان گلستان، فعالیت خود را در سال پیش رو و با مسئولیت حجت الاسلام مصطفی ملکی و در محل مدرسه علمیه محسنیه شهر گرگان، آغاز خواهد کرد که در مرحله ا ول، سطح 2 این مرکز تخصصی فعال خواهد شد.

معاون امور طلاب حوزه علمیه استان گلستان با اشاره به ساختارهای مرکز تخصصی حقوق و قضای اسلامی شعبه استان گرگان، گفت: این مرکز دارای هیئت علمی متشکل از افرادی چون، 1- هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری استان 2- سعید شهواری دادستان ویژه روحانیت 3- محمدرضا مزیدی قاضی تجدیدنظر 4- یونس یوسفی گرجی قاضی تجدیدنظر 5- ابراهیم کاهه قاضی دادگستری 6- حسن پرناک قاضی دادگستری 7- مصطفی ملکی مدیر حوزه علمیه استان گلستان می باشد.

حجت الاسلام رضایی خاطر نشان کرد: ثبت نام در این مرکز آغاز شده و تا 20 فروردین سال 1396 ادامه خواهد داشت.

معاون امور طلاب حوزه علمیه استان گلستان افزود: طلابی که سطح یک را به صورت کامل به پایان رسانده باشند و منع تحصیلی نداشته باشند، پس از کسب امتیازات لازم در آزمون ورودی و مصاحبه می توانند با ثبت نام در این مرکز در سطح 2 تحصیل خود را ادامه دهند.

حجت الاسلام رضایی گفت: علاقمندان واجد شرایط جهت ثبت نام می توانند به نشانی گرگان، چهارراه میدان، گلشن2، مدرسه علمیه محسنیه گرگان مراجعه و یا از طریق پایگاه اینترنتی www.MT.ISMC.ir اقدام به ثبت نام نمایند.

وی در پایان ضمن یادآوری این نکته که زمان برگزاری آزمون 15 اردیبهشت 96 خواهد بود گفت: داوطلبان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تماس 32250755-017 و یا همراه 09112700050 تماس حاصل نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha