پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام علی حیدری

حوزه/ بازدید از مدارس خراسان رضوی در قالب گروه های اعزامی از مرکز مدیریت حوزه خراسان در راستای تحول آفرینی انجام می شود.

حجت الاسلام علی حیدری، مدیر امور مدارس حوزه علمیه خراسان در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در مشهد با اشاره به این مطلب که این اقدام به همت دفتر مديريت و ارتباطات و با همکاری سایر معاونت ها و دفاتر این حوزه انجام می شود، اظهار کرد: پس از تاکید مدیر حوزه علمیه خراسان نسبت به ایجاد تحول در این حوزه و با برنامه ریزی و هماهنگی به عمل آمده، بازدید از مدارس از دی ماه امسال آغاز شد.

وی با بیان اینکه این بازدید شامل امور آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، تبلیغی، پشتیبانی و... است، گفت: در بازه زمانی بهمن و اسفندماه از 71 مدرسه علميه مشهد و شهرستان های خراسان رضوی در قالب 22 گروه بازدید شد.

حجت الاسلام حیدری، درباره نتیجه های به دست آمده از این اقدام، ابراز کرد: تعامل بیشتر میان مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان و مدارس، شناخت نقاط قوت و تقویت آن، آشنایی با مشکلات و کمبودها، ارتباط مستقیم با طلاب و جویا شدن از وضع مدرسه، تبیین مسیر تحولی حوزه علمیه خراسان برای مدیران، مسئولان و طلاب مدارس و... از جمله نتیجه هایی است که از این اقدام به دست آمد.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha