شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیات ناصری و وافی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیام تسلیتی از عموم مردم دارالعباده یزد برای شرکت در مراسم یادبود امام جمعه شهرستان مهریز دعوت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در یزد، در پی درگذشت روحانی مبارز و انقلابی استان یزد و امام جمعه مهریز پیام تسلیتی از سوی آیت الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و آیت الله ابوالقاسم وافی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبی صادر شد.

متن کامل پیام به این شرح است :

«انا لله و انا الیه راجعون»

درگذشت عالم وارسته و مجاهد خستگی ناپذیر و یار صدیق رهبری، حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین حاج شیخ علی برهان امام جمعه گرانقدر شهر مهریز که بیان شیوایش در منابر و خطبه‌های نماز جمعه، همواره نمایانگر تدین و عشق او به شریعت احمدی و دین محمدی بود، موجب تاثر و تاسف عمیق گردید.


در ادامه این پیام می خوانیم: این خطیب توانا که کرامت فرزند شهید بودن را به همراه داشت، طعم شهادت را نیز از برادر شهیدش در ذائقه و بیان خود همیشه نمایان می‌ساخت و در مبارزاتش چه قبل از انقلاب با ایادی و سرسپردگان رژیم طاغوت و چه بعد از آن با منافقین و مرفهین بی‌درد و دشمنان قسم خورده انقلاب درد کشیده و زجر چشیده بود.


این پیام می افزاید: عمق مطالب علمی وی خصوصا در تربیت و پرورش نوجوانان و جوانان دغدغه ایشان در رعایت شئونات اسلامی مردم و توجه به احادیث اهل بیت علیهم السلام، بیانگر ژرف‌اندیشی و پایبندی به اصول اسلام ناب محمدی بود. همراه با این دردها و دغدغه‌ها، بیماری جسمی که سال‌ها عارض او بود نتوانست ایشان را یک لحظه ساکت نگه دارد؛ چرا که او نمونه بارز مرد انقلابی و خدا ترس بود و به راستی جای خالی این مرد بزرگ به زودی پر نخواهد شد.


آیات ناصری و وافی در بخش دیگری از این پیام، این ضایعه دردناک را به امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری، مردم شریف شهرستان مهریز، بیت محترم و فرزندان گرامی ایشان و به همه روحانیون و طلاب و اهل منبر و خطابه تسلیت گفته اند و  برای روح بزرگش علو درجات و برای بازماندگان و علاقه‌مندان صبر جمیل و اجر جزیل از خداوند بزرگ مسئلت کردند.

 این پیام می افزاید: انتظار می رود مردم ولایتمدار دارالعباده یزد به ویژه شهرستان مهریز آن طور که شایسته مقام آن مرحوم است در بزرگداشت ایشان همت وافی و عنایت کافی مبذول داشته و در مراسم بزرگداشتی که صبح روز شنبه 12 فروردین از ساعت هشت لغایت 10 صبح در مسجد روضه محمدیه(حظیره) برگزار می‌گردد شرکت نمایند.
«سايه مقام معظم رهبري مستدام باد»
ومن الله التوفیق

 

انتهای پیام / ۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha