جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
اعتکاف

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با اشاره به اینکه امسال اعتکاف در ۲۲۰ مسجد استان بوشهر برگزار می‌شود، گفت: پیش بینی می شود مراسم معنوی اعتکاف امسال با حضور بیش از ۱۴ هزار نفر از اقشار مختلف مردم در نقاط مختلف استان برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اعتکاف یکی از برنامه‌های مهم مذهبی است، ادامه داد: اعتکاف هر سال در روزهای ۱۳، ۱۴ و ۱۵ ماه رجب با عنوان ایام‌البیض برگزار می‌شود که در استان بوشهر نیز این برنامه با کیفیت مطلوبی برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با اشاره به اینکه امسال اعتکاف در 220 مسجد استان بوشهر برگزار می‌شود، تاکید کرد: این مساجد به منظور میزبانی شایسته از معتکفین آماده‌سازی خواهد شد.

وی با اشاره به مشارکت 13هزار و 300 نفری معتکفین در سال گذشته، افزود: پیش بینی می شود مراسم معنوی اعتکاف امسال با حضور بیش از 14 هزار نفر از اقشار مختلف مردم در نقاط مختلف استان برگزار شود.

حجت الاسلام سروستانی در ادامه سخنان خود با اشاره به برنامه های متنوع ویژه اعتکاف اضافه کرد: اجرای برنامه های معرفتی، برنامه های قرآنی، ادعیه، مراسمات سوگواری و جشن و سرور در این ایام پیش بینی شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ضمن دعوت از هم استانی های عزیز برای شرکت در مراسم اعتکاف امسال ادامه داد: مردم محور برگزاری اعتکاف هستند و تمهیدات لازم جهت برگزاری مراسم اعتکاف امسال اندیشیده شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha