پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
نماز جماعت دانش آموزان

حوزه/ مسئول ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی با بیان اینکه در سال گذشته در بیش از ۴۰۰مدرسه طلاب ومبلغان دینی برای اقامه نماز اعزام شدند، گفت: حوزه‌های عملیه نقش تعیین کننده‌ای در توسعه فرهنگی نماز در جامعه دارند.

حجت الاسلام حسین کمیلی در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در بیرجند با اشاره به این که حوزه‌های علمیه نقش تعیین کننده‌ای در ترویج فرهنگ اقامه نماز دارند، گفت: در سال گذشته طلاب و مبلغان دینی برای اقامه نماز به بیش از 400 مدرسه اعزام شدند.

مسئول ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی ادامه داد: در حال حاضر این ستاد با تمام  کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان جنوبی، پایگاه‌های بسیج و اداره کل تبلیغات اسلامی در ارتباط است و در راستای آموزش احکام، اقامه نماز  و تصحیح قرائت نماز همکاری لازم را انجام می‌دهد.

وی افزود: از مجموع 11 شهرستان خراسان جنوبی به جز خوسف و زیرکوه، در دیگر شهرستان‌ها، ستاد اقامه نماز استان نمایندگی دارد و به زودی نیز در این دو شهرستان هم نمایندگی دایر خواهد شد.

این فعال فرهنگی با بیان اینکه خانواده بزرگترین نهاد اجتماعی در جامعه است که می‌تواند نقش مهمی در زمینه اقامه نماز ایفا کند، اظهار داشت: ستاد اقامه نماز تلاش دارد تا فرهنگ اقامه نماز در جامعه پر رنگ تر شود و در این راستا در سال 95 در ارتباط با فرهنگ سازی 150 نشست خانوادگی اقامه نماز در خراسان جنوبی برگزار شد.

حجت الاسلام کمیلی در پایان تصریح کرد: اگر در امر نماز در جامعه کوتاهی نشود، جلوی بسیاری از آسیب‌های اجتماعی گرفته می‌شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha