سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حضور مبلغان در اعتکاف

حوزه/ مسئول امور مبلغان و روحانیون خوزستان، از اعزام یک هزار و پانصد مبلغ و مبلغه در ایام البیض به مساجد مناطق چندگانه استان خوزستان خبرداد.

حجت الاسلام احسان فرد آقایی، مسئول امور مبلغان و روحانیون تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت علی(ع) و فرا رسیدن ایام البیض، به ارائه گزارشی از اعزام مبلغان در این ایام به مناطق چندگانه استان خوزستان پرداخت و اظهارداشت: بر اساس برنامه‌های هرساله، سازمان تبلیغات اسلامی هم‌زمان با آغاز ایام البیض، مبلغان و مبلغات حوزه‌های علمیه خوزستان را به مناطق شهری، روستایی و عشایری اعزام می‌کند.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون بیش از ۱۵۰۰ مبلغ و مبلغه در مساجد استان خوزستان مستقر هستند، گفت: برخی از این مبلغان و مبلغات به صورت معتکف در مساجد و کنار جوانان حضور داشته و برخی دیگر نیز به صورت چرخشی، برنامه‌های فرهنگی-عبادی مساجد مورد نظر را پوشش می‌دهند.

مسئول امور مبلغان و روحانیون تبلیغات اسلامی خوزستان، با تأکید بر اینکه «مناطق محروم» از نقاط مورد هدف مبلغان و مبلغات اعزامی در ایام البیض هستند، تصریح کرد: بیش از ۱۲۰ روحانی در نقاط مختلف استان به صورت ویژه اجرای برنامه‌های فرهنگی-دینی مساجد روستایی را حمایت و برگزار می‌کنند.

حجت الاسلام فرد آقایی، در پایان با اشاره به برنامه‌های مبلغان و مبلغات اعزامی به مساجد استان، گفت: ارتباط سینه‌به‌سینه با جوانان و تعمیق باورهای دینی‌شان، منبر، سخنرانی‌های موضوعی، اقامه نماز جماعت، پاسخ‌گویی به مسائل شرعی و جلسات پرسش و پاسخ دینی، برخی از برنامه‌های مبلغان خواهر و برادر اعزامی به مساجد استان خوزستان هستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha