پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مسابقات ورزشی دانشگاههای غنا

حوزه/ قهرمانی تیم فوتبال بانوان دانشگاه اسلامی غنا، مقام سومی تیم بسکتبال آقایان و کسب چند مدال نقره و برنز در مسابقات انفرادی، حاصل تلاش دانشجویان دانشگاه اسلامی در مسابقات بین دانشگاهی غنا.

 

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، تیم فوتبال بانوان دانشگاه اسلامی غنا قهرمان و تیم بسکتبال آقایان مقام سوم مسابقات ورزشی دانشگاههای خصوصی این کشور را از آن خود کرده، چندین مدال نقره و برنز در بخش انفرادی کسب نمودند.

یکی از ویژگی‌های مدیریت دانشگاهی غنا، مشارکت فعال دانشجویان در مدیریت دانشگاه است. دانشجویان هر سال بعد از ثبت نام و تبلیغات گسترده، انتخابات برگزار کرده، از میان خود، رئیس و اعضای هیات رئیسه نمایندگی دانشجویان Students Representative council که به اختصار SRC می گویند، را انتخاب می کنند.

دانشگاه در تمام تصمیماتی که مربوط به دانشجویان میشود باید به نمایندگان دانشجویان پاسخگو باشد و رئیس SRC عضو عالی ترین مرکز تصمیم گیری دانشگاه یعنی هیأت امنای دانشگاه نیز می باشد.  SRC دارای صندوق مالی جداگانه است و مبلغی از شهریه اخذ شده از هر دانشجو باید به آن صندوق واریز شود. آنها دفتر مستقل و اموال مستقل حتی در حد اتوبوس مخصوص خودشان را دارند و بسیاری از برنامه‌های فوق برنامه و کارهای تبلیغاتی توسط آنها انجام می شود.

شایان ذکر است؛ هیات رئیسه نمایندگی دانشجویان چندی پیش دانشجویان زیادی را در تورنمنت ورزشی دانشگاههای خصوصی غنا شرکت دادند که در نتیجه تیم فوتبال بانوان دانشگاه اسلامی غنا قهرمان مسابقات و تیم بسکتبال آقایان سوم و چند مدال نقره و برنز در مسابقات انفرادی کسب شد.

لازم به ذکر است تیمهای بانوان دانشگاه اسلامی غنا، تنها بانوانی هستند که محجبه در این مسابقات حضور می یابند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha