جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام حسینی قزوینی

حوزه/ پیرو اقدام فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین حسینی قزوینی در نامه ای به رئیس مجلس شورای اسلامی خواستار پیگیری این موضوع شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» متن نامه رئیس شبکه جهانی ولایت به دکتر علی لاریجانی به شرح ذیل می باشد:

همانگونه كه اطلاع داريد، شبكه ولايت يك شبكه تلويزيونى است كه ميليون‌ها مخاطب در تمام دنيا دارد و به زبان‌هاى مختلف منتشر مى‌شود و آموزه‌هاى اسلام و مكتب اهل‌بيت را به سراسر جهان منتقل مى‌كند و بسيارى از مسلمين در نقاط دوردست تنها وسيله اطلاعاتشان از اسلام و تشيّع اين شبكه مى‌باشد.

اخيراً اشتباه نادرى در يكى از برنامه‌ها رخ داده بود كه نسبت به يكى از علماى اهل‌سنت بى‌مهرى شده بود و بلافاصله عذرخواهى شد و طرفين مسأله را خاتمه يافته دانستند.

امّا ناگهان اطلاع يافتيم كه بعضى از نمايندگان اهل‌سنت مجلس نامه‌اى مملو از دروغ، كذب و تهمت و فحاشى و توهين درباره اين شبكه خدمت شما فرستاده‌اند. نسبت‌هايى كه از نظر موازين قضايى همه قابل تعقيب است و در واقع اهانت به حوزه علميه و فضلاى حوزه علميه است كه در آن برنامه اجرا مى‌كنند.

آيا نماينده مجلس حق دارد اينگونه نسبت به حاميان مذهب رسمى كشور توهين كند و تهمت بزند؟ آيا اين مصداق روشن تفرقه‌اندازى آن هم در حال و هواى انتخابات و در برابر دشمنانى كه مى‌خواهند نزاع‌هاى فرقه‌اى به راه بيندازند نيست؟ آيا بايد اين گونه نامه‌ها بدون پاسخ بماند؟ اين در حالى است كه علماى بزرگ شيعه و عالمان اهل سنت، همگى دعوت به وحدت كلمه مى‌كنند و از تفرقه‌اندازى بيزارند.

و السلام عليكم و رحمة الله                                          

سیدمحمدحسینی قزوینی

رئیس  شبکه جهانی ولایت

 

 

گفتنی است پس از مسائل پیش آمده نسبت به یکی از برنامه های شبکه جهانی ولایت، فراکسیون اهل سنت مجلس اقدام به نگارش نامه ای به ریاست مجلس کرده و ضمن آن اقدام به توهین و تهمت نسبت به مرجعیت و فضلای حوزه علمیه و تشویش اذهان عمومی کرده بود.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha