جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تودیع حجت الاسلام والمسلمین ربانی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین ربانی گفت: در سال ۹۵ موفق به برپایی ۵۵۹ کارگاه آموزشی مهارت افزایی ویژه طلاب و روحانیون در ۲۶ استان کشور شده ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین ربانی در مراسم تودیع خود در مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه اظهارداشت: حوزه هویت و گویای حیات همه طلاب به ویژه کسانی است که در پست و جایگاهی خدمتگزار طلاب هستند، می باشد.

مدیر سابق مرکز آموزش های مهارتی و مدیریتی مرکز امورطلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه افزود: خدا را شاکریم با همکاری همه دوستان مرکز آموزش های مهارتی و مدیریتی، امروز این مرکز به نقطه خوبی رسیده است که مورد توجه و سفارش مدیران و برنامه ریزان حوزه های علمیه قرار گرفته و امید است ان شاءالله با قوت و قدرت بیشتر مسیر تعالی و رشد خود را طی کند.

مدیر انجمن مهدویت حوزه علمیه قم با اشاره به بخشی از فعالیت های این مرکز در سال گذشته ، گفت: در سال 95 توانستیم در استان قم 383 کارگاه مهارتی را با حضور 789 نفر از طلاب و روحانیون حوزه های علمیه را با صرف 40 هزار و 12 نفر ساعت برگزار کنیم، همچنین در 25 استان کشور موفق به برپایی 176 کارگاه با صرف 20 هزارو 700 نفر ساعت تشکیل دهیم و بدون تردید این استقبال در سال جدید افزایش بیشتری خواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین ربانی افزود: در حال حاضر در مرکز 9 کارگروه تخصصی را تشکیل داده ایم که با تعریف نمودن سرفصل های استاندارد، موفق به اجرای 25 دوره آموزشی شده ایم  که به صورت دوره های عام، خدمات آموزشی و مهارتی خود را ارائه می کنند.

وی با بیان اینکه تا سال گذشته موفق به صدور 830 گواهی مهارت شده ایم، اظهارداشت: آنچه تاکنون مورد بی مهری قرار گرفته است، امیدواریم در دوره جدید مدیریت حوزه های علمیه بار دیگر مورد توجه قرار بگیرد.

لازم به ذکر است: در دوره جدید، مرکز آموزش های مهارتی و مدیریتی زیر مجموعه مرکز دانش آموختگان حوزه با مدیریت حجت الاسلام و المسلمین میرمطلبی  فعالیت خواهد کرد.

انتهای پیام    313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha