شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دوره تابستانی طرح مطالعاتی آثار شهید مطهری

حوزه/ مدیر دفتر تربیت اخلاقی معاونت تهذیب و تربیت حوزه های علمیه از برگزاری دوره تابستانی این طرح برای طلاب سطح یک حوزه های علمیه کشور خبرداد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام سید حسن حسینی با اعلام این مطلب اظهارداشت: با توجه به ضرورت آشنایی طلاب با اندیشه ها و آثار شهید مطهری و لزوم بهره برداری از اوقات فراغت تابستان، برنامه ریزی شده است که طلاب علاقه مند بتوانند در 5 تابستان، و هر تابستان به مدت یک ماه، آثار شهید مطهری را  مطالعه نمایند.

وی بیان داشت: دوره های تابستانی بصورت فوق العاده برای طلابی که در طول سال موفق به مطالعه آثار نشده اند در نظر گرفته شده است به نحوی که طلاب،  در طول این 5 سال، 70 اثر شهید مطهری را مطالعه می کنند.

وی در خصوص برنامه امسال یادآورشد: این دوره به مدت یک ماه از 9 تیر تا 6 مرداد در مشهد مقدس برگزار می شود.

حجت الاسلام حسینی، با یادآوری اینکه این طرح ویژه طلاب سطح یک است، بیان داشت: برنامه این دوره بر مبنای تقریباً 9 ساعت فعالیت علمی روزانه تنظیم گردیده است.

وی خاطرنشان کرد: هر روز با حضور اساتید راهنما، کلاس جهت شرکت کنندگان برگزار و در پايان هر هفته، از کتابهاي مورد مطالعه آن هفته، آزمون برگزار مي شود.

مدیر دفتر تربیت اخلاقی معاونت تهذیب و تربیت حوزه های علمیه، آخرین مهلت ثبت نام را تا 6 خرداد ماه  عنوان و اذعان داشت: ظرفیت این دوره حدود 130 نفر بوده و در صورت تکمیل ظرفیت، اولویت هایی از قبیل معدل، عضویت در طرح مطالعاتی آثار شهید مطهری، شرکت در دوره های تابستانی سنوات قبل و زمان ثبت نام ملاک انتخاب می باشد.

وی با بیان اینکه در پایان هر مرحله، كارنامه و در پایان مرحله پنجم، گواهي نامه پایان دوره عمومی صادر می شود، بیان داشت: آشنایی با آثار و اندیشه های شهید مطهری، بهره مندی از اساتید و کارشناسان مجرب و متخصص ، بهره مندی از فضای معنوی حرم امام علی بن موسی الرضا(علیه السلام) و جاذبه های گردشگری منطقه و اهداء جوایز به نفرات برتر دوره از جمله دیگر مزایای این دوره خواهد بود.

حجت الاسلام حسینی، در پایان خاطرنشان ساخت: ثبت نام فقط از طریق سایت معاونت تهذیب و تربیت به آدرس اینترنتی www.tahzib-howzeh.com انجام می شود و علاقه مندان جزئیات مربوط به این دوره را در سایت فوق ملاحظه نمایند و همچنین می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 37255890 -025 داخلی 466و468 و یا همراه 09198513012 تماس حاصل فرمایند.

معرفی دوره

دانلود پوستر دوره

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • پازوکی IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
    0 0
    ممنون از پوشش خبری