دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
کد خبر: 415173
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳
نیمه شعبان

حوزه/ اختتامیه جشنواره جنّات در ۲۱ اردیبهشت ماه، مصادف باشب میلاد منجی عالم بشریت مهدی موعود(عجل الله تعالی فرجه الشریف) برگزار می گردد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام وحیدرضا ملکی دبیر دوّمین جشنواره تبلیغ نوین «جنّات» از برگزاری اختتامیه دومین جشنواره تبلیغ نوین «جنات»، با هدف فرهنگ سازی و شناسایی ظرفیت های موجود در جهت استفاده حداکثری از ابزارهای فناورانه اطلاعاتی و ارتباطاتی در تبلیغ معارف و مفاهیم دینی خبر داد.

رئیس اداره تبلیغ مجازی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفترتبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره به اهمیت ابزار نوین رسانه ای در امر تبلیغ گفت: دومین جشنواره جناّت با حضور مبلغان فعّال در عرصه های نوین تبلیغی در سه بخش «تبلیغ رسانه ای»، «تبلیغ مجازی و دیجیتال» و «تبلیغ هنری و مکتوب» ویژه طلّاب حوزه های علمیّه و بخش آزاد ویژه فعّالان فرهنگی غیر حوزوی در سال گذشته برگزار گردید.

رئیس اداره تبلیغ مجازی اظهار داشت: شاخصه های کلی داوری عبارتند از؛ توجه به موضوعات دینی و معرفتی، جامعیت و نوآوری، استفاده از خلاقیت، مخاطب محور بودن و مشارکت گروهی در فعالیت ها و تولید محصولات و ... که با در نظر گرفتن معیارهای مذکور حدود ۶۰ درصد از آثار به مرحله دوم داوری راه پیدا کردند و در مراحل بعدی آثار و فعالان برگزیده مشخص شدند.

وی در پایان افزود: با توجه به مشخص شدن نتایج، روز پنج شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه مراسم اختتامیه با اعلام نتایج و اهداء جوایز، در سالن همایش های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیّه قم برگزار می گردد.

حجت الاسلام ملکی در پایان خاطرنشان کرد: از همه شرکت کنندگان در جشنواره، عموم طلّاب محترم و مجموعه هایی که در صدد شناسایی استعدادها و ظرفیت های موجود دراین عرصه ها می باشند، دعوت به حضور در این مراسم می نمایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha