جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حرم حضرت معصومه(س)

حوزه/ ثبت نام دوره های معارفی آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها ویژه خواهران بزرگسال برای ترم تابستان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری «حوزه»، ثبت نام دوره های معارفی آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها ویژه خواهران بزرگسال از 30 اردیبهشت ماه آغاز و تا 4 خرداد ماه ادامه دارد.

بر اساس این گزارش: این دوره های شامل دوره های قرآن و تفسیر با محوریت تفسیر، تدبر در قرآن کریم و ترجمه و تفسیر تخصصی می شود؛ همچنین خواهران علاقه مند می توانند در رشته فقه و احکام کاربردی با محوریت احکام از ابتدا، احکام بانوان و احکام نوجوان ثبت نام کنند.

در رشته اخلاق و تربیت نیز واحد فرهنگی با محوریت مهارت های زندگی، فضای مجازی، کارگاه وسواس، تربیت فرزند، اخلاق در نهج البلاغه، اخلاق محمدی و آیین همسر داری ثبت نام می کند.

اضافه بر این در رشته کلام و اعتقادات نیز خواهران بزرگسال می توانند با محوریت مهدویت، آموزش تفکر و معنویت به کودکان، معنویت رهایی بخش و تولد معنوی ثبت نام کنند.

لازم به ذکر است که واحد فرهنگی بانوان حرم مطهر از خواهران علاقه مند در حوزه سیره و سبک زندگی اسلامی با محوریت سبک زندگی اهل بیت(ع) و طب اسلامی مقدماتی و پیشرفته ثبت نام کرده و علاقه مندان برای ثبت نام در این دوره ها می توانند همه روزه از ساعت8:30 تا 14 به واحد امور فرهنگی خواهران واقع در شبستان نجمه خاتون(س) مراجعه کرده و یا با شماره 37175515 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha