چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه با تاکید بر این که کسانی که دستشان به سوی غرب دراز است، انقلابی نیستند، گفت: دشمان امروز از عزت ما می ترسند و نباید عزت و استقلال را به خاطر جمع کردن چند رای، به خطر انداخت و به دشمن گرا بدهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین سیدحبیب الله موسوی، مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه در جشن نیمه شعبان که در مسجد "المهدی" شهرک حکمت آباد کرمانشاه برگزار شد، گفت: همه ادیان الهی بشارت آمدن منجی آخرالزمان را داده اند و متعقدند که در زمان ظهور این منجی دنیا پر از عدل و داد می شود.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه، حضرت مهدی (عج) را نقطه اشتراک مسلمانان دانست و گفت: منجی آخر الزمان خواهد آمد و زمین را پر از عدل و داد خواهد کرد. او خواهد آمد و سبک زندگی اسلامی را به تمام بشریت یاد می دهد.

وی با اشاره به برخی از وظایف منتظران ظهور، افزود:حفظ حجاب برای خواهران و حفظ عفاف برای آقایان از ویژگی های منتظران آقا امام زمان(عج) است. همچنین کسی که معتقد به دستورات اسلام است، منتظر واقعی ولی عصر (عج) می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی با تاکید بر این که انتظار به حرف و شعار نیست، تصریح کرد: انتظار به عمل و اعتقاد است و منتظر باید ذر عمل این مهم را اثبات کند.

مدیر حوزه علمیه  کرمانشاه ادامه داد: جمهوری اسلامی نشأت گرفته از عاشور و ثمره خون شهدا و مجاهدت های علماست، لذا نباید اجازه دهیم که جمهوری اسلامی  از مسیر اصلی خارج شود. نگذاریم امروز عده ای برای جمع کردن رای حاضر شوند با کلمات تفرقه انگیز بین شیعه و سنی اختلاف افکنی کنند.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه با اشاره به آزادی کامل نامزدها در بیان برنامه های خود در شبکه های صدا و سیما، تاکید کرد: نظام اسلامی فرصت های برابری را در رسانه ملی در اختیار کاندیداها قرار داده تا برنامه ها و دیدگاه های خود را اعلام کنند، آیا این آزادی بیان نیست؟  

حجت الاسلام والمسلمین موسوی تصریح کرد: دشمان امروز از عزت ما می ترسند و نباید عزت و استقلال را به خاطر جمع کردن چند رای، به خطر انداخت و به دشمن گرا بدهیم.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه در پایان سخنان خود گفت: آنهایی که دستشان به سمت غرب دراز است، جزو این مردم و انقلاب محسوب نمی شوند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha