جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین اسکندری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین اسکندری، تلاش در مسیر تحقق بخشیدن به مشارکت حداکثری در انتخابات را از مهم‌ترین وظایف روحانیون دانست.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت‌الاسلام  والمسلمین عباس اسکندری  امروز در گردهمایی ائمه جماعات، روحانیون مستقر و مبلغان استان قم که در سالن همایش اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد اظهار کرد: مردم به روحانیت، ایمان و اعتقاد دارند، بنابراین روحانیون وظیفه دارند اهمیت حضور حداکثری در انتخابات را برای مردم تبیین کنند.

وی با ابراز خرسندی از بالابودن مشارکت مردم در انتخابات دوره‌های گذشته، تصریح کرد: انتخابات مظهر عینی مردم‌سالاری دینی است و اگر خدای ناکرده مشارکت در انتخابات آینده پایین باشد، گستاخی دشمن نسبت به جمهوری اسلامی بیشتر می‌شود.

حجت‌الاسلام  والمسلمین هوشمندی، پیچیدگی نظر و نجابت مردم را از عوامل شکست توطئه‌های دشمنان دانست و با تاکید بر لزوم رعایت اخلاق اسلامی اظهار کرد: اگر اخلاق اسلامی در جامعه میان مردم و مسئولان نهادینه شود هیچ گونه بداخلاقی در جامعه به ویژه در رقابت‌های انتخاباتی مشاهده نمی‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نزدیک بودن ماه مبارک رمضان از ائمه جماعات مساجد خواست که نمازگزاران و اعضای هیأت امنای مساجد را به غبارروبی مساجد ترغیب کنند.

حجت‌الاسلام  والمسلمین همچنین توسعه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر را نیازمند توجه بیش از پیش ائمه جماعات، روحانیون مستقر و مبلغان دینی دانست.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha