پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله شیخ عیسی قاسم

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان لرستان، آیت الله شیخ عیسی قاسم را نماد مقاومت در برابر ظلم دانست و گفت: آل خلیفه از این عالم مبارز، سلب تابعیت کرده و با یورش به منزل ایشان، در واقع با گسترش اسلام و آموزه های مکتب بیدار شیعه مبارزه می کند.

حجت الاسلام والمسلمین علی میناپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، با اشاره به اینکه محکومیت علمای شیعه موضوع تازه ای از سوی دشمنان نیست، گفت: نقشه شوم استکبار و وهابیت در واقع، تحت فشار قرار دادن علمایی است که در بیداری اسلامی و هدایت جریان های اصیل اسلامی نقش دارند .

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با بیان این که علمای اسلام و مکتب شیعه همواره منشاء بیداری، ظلم ستیزی و دفاع از ملت های مظلوم و ستمدیده هستند، افزود: دستگیری،زندانی و تبعید عالمان دینی درواقع نتیجه اسلام هراسی و اسلام ستیزی وهابیت و دشمنان قرآن و اسلام ناب محمدی(ص) است.   

وی، آیت الله شیخ عیسی قاسم را نماد مقاومت در برابر ظلم دانست و خاطر نشان کرد: آل خلیفه از این عالم مبارز، سلب تابعیت کرده و با یورش به منزل ایشان، در واقع با گسترش اسلام و آموزه های مکتب بیدار شیعه مبارزه می کند.

مدیر حوزه علمیه لرستان با اشاره به اینکه شیخ عیسی قاسم در دفاع از خواسته های انسانی مردم بحرین نقش اساسی دارد، گفت: گفتمان و اهداف شیخ عیسی قاسم در واقع گفتمان احقاق حق ملت مظلوم بحرین است.

حجت الاسلام والمسلمین میناپور در ادامه با بیان این که ظلم و ستم آل خلیفه نشات گرفته از وهابیت است، گفت: وهابیت و در راس آن استکبار جهانی، با محاکمه شیخ عیسی قاسم و دور نمودن او از اصل و زادگاه خویش، سعی در نابودی اسلام و مکتب شیعه در بحرین دارد.

وی با بیان این که وهابیت و استکبار علاج رهایی حکام مستبد منطقه را از بیداری اسلامی ملت ها، محاکمه و به شهادت رساندن علمای بیدار شیعه می بینند، گفت: آل خلیفه نشان داده که دست نشانده، نوچه و نوکر آل سعود و به تعبیری استکبار جهانی است .

مدیر حوزه علمیه استان لرستان در پایان گفت: علمای اسلام و مردم مومن و بیدار جهان اسلام پشتیبان علمای مبارز بوده و همواره مدافع ارزش های ناب اسلام و قرآن هستند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha