شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ماه مبارک رمضان

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد گفت: دستگیری از مستمندان و نیازمندان در طول سال به ویژه ماه مبارک رمضان موجب برکت و آرامش روحی و روانی انسان خواهد شد.

حجت الاسلام فرزاد منصوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد گفت: با بهره گیری از فیوضات معنوی ماه مبارک رمضان و تمرین و استمرار این معنویات می توان به سمت خوب بودن و خوب ماندن حرکت نمود.

وی با اشاره به اینکه رمضان ماه بهار قرآن و تمرین بندگی است، افزود: رمضان ماهی است که با انجام واجبات و ترک محرمات می توان بهترین درجه معنوی را برای بندگی خداوند متعال کسب کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد با اشاره به اینکه قرائت قرآن در این ماه بسیار سفارش شده است، خاطر نشان کرد: انس با قرآن و تدبر در آیات  الهی موجب نورانی شدن دل خواهد شد و ماندگاری معنویت را در زندگی برای انسان به همراه دارد.

حجت الاسلام منصوری با اشاره به اینکه در مبارک رمضان به خاطر تعطیلی برخی لذائذ از جمله خوردن و آشامیدن در روز فرصت بیشتری برای انجام مستحبات برای انسان فراهم خواهد شد، اظهار داشت: انسان می تواند با تنظیم این فرصت در طول روز و رفتن به جلسات و محافل قرآنی وقت بیشتری را برای قرائت و بهره گیری نور قرآن برای هدایت اختصاص دهد.

وی با اشاره به اینکه دستگیری از مستمندان و نیازمندان در طول سال به ویژه ماه مبارک رمضان موجب برکت و آرامش روحی و روانی انسان خواهد شد، گفت: در ماه مبارک رمضان هر کس برحسب وسع می تواند گره ای از مشکلات مادی و معنوی همنوع خود را باز کند و در طول سال به تمرین خوبی و بخشش برای نفس روح خود اقدام نماید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha