دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام مجید بنی عامریان

حوزه/ ماه مبارک رمضان آثار روحی و معنوی زیادی دارد و باعث رهایی انسان از وابستگی های دنیوی می شود و علاوه بر آن راهکار مناسبی برای درمان بیماری های روحی و رسیدن به آرامش واقعی در پرتو الطاف الهی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام مجید بنی عامریان، صبح امروز در جمع معاونان و اساتید مدرسه علمیه  امام خمینی (ره) شهرستان سنقر گفت: «شهر رمضان الذی انزل فیه القران»، رمضان، ماه نزول قرآن و خیر و برکت آسمانی و معنوی است.

مدیر مدرسه علمیه حضرت امام خمینی (ره) سنقر افزود: رمضان، ماه نزول فرشتگان و به زنجیر کشیده شدن شیطان نفسانی و فرصتی برای رهایی از رذائل نفسانی، جذب حالات قدسیه روحانی و نزدیکی و قرب رحمانی است.

وی با اشاره به اینکه روزه باعث تلطیف روح، تقویت اراده و تعدیل غرائز می شود، عنوان داشت: ماه مبارک رمضان آثار روحی و معنوی زیادی دارد و باعث رهایی انسان از وابستگی ها دنیوی می شود و علاوه بر آن راهکار مناسبی برای درمان بیماری های روحی و رسیدن به آرامش واقعی در پرتو الطاف الهی است.

حجت الاسلام بنی عامریان تاکید کرد: در این ماه باید همه اعضاء و جوارح انسان روزه باشند تا فرصت خودسازی و به خدا رسیدن فراهم شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha