پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام مجید بنی عامریان

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حضرت امام خمینی (ره) سنقر گفت: در رمضان امسال بیش از ۱۴۰مبلغ  و مبلغه در سطح شهر و روستای این شهرستان به وظبفه مهم تبلیغ مشغول می باشند.

حجت الاسلام مجید بنی عامریان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه اظهار داشت: یکی از مهمترین و با شکوه ترین ماه های سال نزد مسلمان، رمضان است که این ماه فرصتی مغتنم برای زدودن ناخالصی های از وجود انسان و نزدیک شدن به معبود است.

مدیر مدرسه علمیه حضرت امام خمینی (ره) شهرستان سنقر تاکید کرد: لذا در این ماه وظیفه دینی و معنوی روحانیون و طلاب چند برابر می شود و باید در راستای راهنمایی و روشنگری مردم جامعه و به ویژه قشر نوجوان و جوان تلاش بیشتری داشته باشند.

این کارشناس حوزوی تاکید کرد: در رمضان امسال بیش از ۱۴۰مبلغ  و مبلغه در سطح شهر و روستای این شهرستان به وظیفه مهم تبلیغ مشغول می باشند.

مدیر مدرسه علمیه حضرت امام خمینی (ره) سنقر گفت: این مبلغین از اساتید حوزه و کادر و طلاب معمم پایه ۵ و ۶ هستند که در روستاها و مناطق مرزی مشغول تبلیغ می باشند.

حجت الاسلام بنی عامریان خاطرنشان ساخت: در راستای فعالیت های فرهنگی و از سوی بسیج طلاب، تعداد ۲۰۰ جلد کتاب عرفان پاک (شرح دعای ابوحمزه ثمالی) در میان مبلغین و مبلغات و نیروهای فرهنگی در ماه مبارک رمضان توزیع می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha