شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام روح الله کرمی نیا

حوزه/ امام (ره) مرد خدا بود و در راه مبارزه از هیچ تلاشی برای سرنگونی نظام شاهنشاهی دریغ نکرد و بعد از سالها مجاهدت و تبعیت توانست پایه های به ظاهر قدرتمند این رژیم مستبد را به لرزه درآورد.

حجت الاسلام روح الله کرمی نیا در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه اظهار داشت: ماه رمضان برای مسلمانان جهان بهترین فرصت برای قرب الی الله است و این فرصتی مغتنم برای زدودن ناخالصی ها از وجود و روح انسان است.

مدیر مدرسه علمیه حضرت امام خمینی (ره) اسلام آبادغرب تاکید کرد: بیاییم با ادای فرایض دینی شیطان رانده شده از درگاه خداوند منان را از نزد خود طرد کنیم و آخرت خود را به امیال زودگذر این دنیای فانی نفروشیم که این دنیا گذرگاهی بیش برای انسان عاقل و فهیم نیست.

این استاد حوزه در ادامه به سالروز وفات امام خمینی (ره) و نیز قیام خونین پانزده خرداد ملت ایران علیه رژیم ستم شاهی اشاره کرد و گفت: امام خمینی (ره) در اوج خفقان رژیم مستبد و دیکتاتور شاه که آن زمان نقش ژاندارم منطقه را داشت، حرکت انقلابی خود را به پشتوانه ملت ایران آغاز کرد.

حجت الاسلام کرمی نیا افزود: امام (ره) مرد خدا بود و در راه مبارزه از هیچ تلاشی برای سرنگونی نظام شاهنشاهی دریغ نکرد و بعد از سالها مجاهدت و تبعیت توانست پایه های به ظاهر قدرتمند این رژیم مستبد را به لرزه درآورد.

مدیر مدرسه علمیه حضرت امام خمینی (ره) اسلام آبادغرب اظهار داشت: مردم ایران نیز که از ظلم و تبعیض به تنگ آمده بودند در پشت سر امام راحل قرار گرفتند و این عوامل باعث شد که هیمنه این نظام 2500 ساله از هم بپاشد.

وی به شخصیت امام راحل بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: امام خمینی (ره) به عنوان رهبر و مقتدای انقلاب اسلامی در عمری که داشتند با مصائب زیادی از سوی دشمنان روبرو شد، ولی ایشان با درایتی که خداوند به وی عطا فرموده بود توانست این نظام را از گردنه های صعب العبور عبور دهند.

حجت الاسلام کرمی نیا تاکید کرد: خوشبختانه سکان این انقلاب بدون ناخدا نماند و خلف صالح ایشان، حضرت آیت الله خامنه ای بعد از امام خمینی (ره) رهبری این نظام اسلامی را به دست گرفتند و ان شاء الله این نظام به صاحب اصلی اش که همان منجی عالم بشریت می باشد، خواهد رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha