پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام اسماعیل قبادی

حوزه/ دشمنان نظام اسلامی از همان اوایل انقلاب دست به هر توطئه و کارشکنی برای تضعیف و منزوی کردن جمهوری اسلامی ایران زدند؛ اما این اقدامات بالعکس شد و امروز ایران در منطقه و جهان به یک قدرت مهم و تاثیرگذار تبدیل شده است.

حجت الاسلام اسماعیل قبادی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به سالگرد رحلت امام خمینی (ره) اظهار داشت: یکی از مهمترین ابعاد زندگی امام خمینی (ره) اعتماد ایشان به نسل جوان بود و همگان به عینه دیدیم که این قشر با دفاع از مرز و بوم و خاک ایران اسلامی به خوبی جواب اعتمادهای پیرجماران را دادند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه تاکید کرد: اگر به گذشته های قبل از انقلاب بازگردیم به خوبی می بینیم که جوانان و نوجوانان در صفوف اولیه راهپیمایی کنندگان و تظاهرات کنندگان بودند و این نشان می داد که این نسل تا چه میزان به امام راحل اعتماد داشتند.

وی افزود: البته در بین اقشار جوان، افراد میانسال و سالخورده هم بودند که همراه دیگر اقشار جامعه به صورت یک دست در مقابل نظام سرتا مسلح منحوس پهلوی ایستادند و این انقلاب را به پیروزی رساندند.

حجت الاسلام قبادی گفت: امام خمینی (ره) تنها متعلق به ملت ایران نبود، بلکه ایشان اسطوره ای برای تمام ملت های آزادیخواه جهان بودند و انقلاب اسلامی سرمنشا انقلاب های دیگر در جهان گردید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه اظهار داشت: رمز ماندگاری امام خمینی (ره) در تاریخ و نیز رشد روز افزون انقلاب اسلامی را باید پیروی از آرمانهای رفیع امام راحل، شهدا و پیروی از مقام معظم رهبری دانست و بی شک باید گفت که این نظام تا زمانی که همه پشتیبان ولی فقیه هستیم هرگز گزندی از سوی دشمنان نخواهد دید.

حجت الاسلام قبادی با اشاره به اینکه استکبار خطر انقلاب اسلامی را برای منافع خود به خوبی لمس می کرد، گفت: دشمنان نظام اسلامی از همان اوایل انقلاب دست به هر توطئه و کارشکنی برای تضعیف و منزوی کردن جمهوری اسلامی ایران زدند؛ اما این اقدامات بالعکس شد و امروز ایران در منطقه و جهان به یک قدرت مهم و تاثیرگذار تبدیل شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha