جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امر به معروف

حوزه/ همزمان با اختتامیه دوره آموزشی امر به معروف و نهی ازمنکر خراسان رضوی، مرکز تخصصی آموزش این امر واجب در حرم مطهر رضوی افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام حسن زاده، رئیس اداره پاسخگویی به سؤالات شرعی حرم مطهر رضوی، در مراسم افتتاحیه مرکز تخصصی آموزش امر به مروف و نهی از منکر، با اشاره به تعبیر اباعبدالله(ع) درباره این امر که حاکم شدن یزید نتیجه ترک امر به معروف و نهی از منکر،  هشدار داد: مراقب باشیم که امروز هم آمران به معروف با انواع تهمت ها ترد نشوند.

وی با بیان اینکه امام راحل(ره) می فرماید همه مردم باید آمر به معروف باشند، ابراز کرد: این واجب فراموش شده مانند، نماز فرا گرفتنی می باشد و این امر و جای خالی مراکز آموزشی امر به معروف و نهی از منکر محسوس است.

حجت الاسلام حسن زاده افزود: امروز با راه اندازی مرکز تخصصی آموزش امر به معروف و نهی از منکر در حرم مطهر امام رضا(ع)، ایدواریم به مرکزی برای فراگیری این واجب الهی تبدیل شود.

وی در پایان اظهار کرد: یکی از آسیب ها این بوده که زمام آموزش امر به معروف و نهی از منکر در دست افراد بی دغدغه یا کم انگیزه بوده که امیدواریم با رویکردی مانند افتتاح مرکز تخصصی آموزش شاهد خروجی خوب آن باشیم.

انتهای پیام/313/25

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha