پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
آیت الله سید محمد غروی

حوزه/ عضو شورای عالی حوزه گفت: اقدام تروریستی تهران نشان دهنده ددمنشی گروه های تروریستی است که دست پرورده دشمنان به خصوص عربستان سعودی و محصول تربیت شده تفکر وهابیت هستند.

آیت الله سیدمحمد غروی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با تسلیت به خانواده های شهدای حادثه تروریستی تهران و ابراز محکومیت این عملیات ددمنشانه، خواستار اعلام محکومیت همه مجامع بین المللی و کشورهای خارجی نسبت به این حادثه تروریستی شد.

وی تصریح کرد: عملیات کوری که روز چهارشنبه در مقابل مجلس شورای اسلامی و حاشیه مرقد امام راحل انجام گرفت، نشان دهنده ددمنشی گروه های تروریستی است که دست پرورده دشمنان به خصوص عربستان سعودی و محصول تربیت شده تفکر وهابیت هستند.

عضو شورای عالی حوزه با بیان اینکه تاکنون بسیاری از کشورهای اسلامی و غیراسلامی گرفتار اقدامات تروریستی شده اند، تصریح کرد: تمام مجامع بین المللی باید به مقابله با گروه های تکفیری و تروریستی بپردازند و از آنها به عنوان ابزاری برای مقاصد خود استفاده نکنند؛ چراکه خودشان هم در دام اقدامات تروریست ها خواهند افتاد و این آتش گریبان آنها را می گیرد.

آیت الله غروی افزود: امیدواریم مجامع بین المللی و کشورهایی که ما را متهم به حمایت از تروریسم می کنند، هوشیار شوند و به طور جدی با گروه های تروریستی مقابله و برخورد نمایند.

وی در ادامه با بیان اینکه این حادثه تروریستی انتقام گیری از ملت ایران برای حضور پرشور در انتخابات و مراسم سالگرد رحلت امام راحل بود، تصریح کرد: گمان می کنم، طراحان این عملیات کور، شاید قصد عملیات در انتخابات ریاست جمهوری یا در مراسم سالگرد رحلت امام راحل را داشتند؛ اما بخاطر قدرت اطلاعات و امنیتی که بر کشور ما حاکم بود، عملا نتوانستند چنین کاری کنند؛ اما برای اینکه به نوعی خودنمایی کرده باشند، نقشه خود را به این شکل اجرایی کردند.

 عضو جامعه مدرسین در پایان با بیان اینکه تاکنون با دقت و هوشیاری نیروهای امنیتی و انتظامی، امنیت در کشور ما حاکم بوده است، گفت: در عین حال ضمن قدردانی از کوشش های این عزیزان، تلاش بیشتری در این رابطه داشته باشند تا خدای ناکرده آسیبی متوجه مردم و مسئولان ما نشود.

انتهای پیام/313/33

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha