یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مراسم تشییع پیکر شهید حجت الاسلام تقوی در قم

حوزه/ مراسم با شکوه تشییع پیکر پاک حجت الاسلام شهید تقوی که در حادثه تروریستی تهران به شهادت رسیده بود ،روی دوش نمازگزاران جمعه قم تشییع و در گلزار شهدای قم به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مراسم تشییع پیکر پاک شهید حجت‎الاسلام  مهدی تقوی رئیس سابق سازمان فعالیت‎های قرآنی جهاددانشگاهی کشور که دو روز پیش در حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی به دست مزدوران داعشی به شهادت رسید، روی دوش مردم و علمای قم تشییع شد.

آیت الله اعرافی که امامت نماز جمعه این هفته قم را به عهده داشت در ابتدای خطبه دوم گفت: شهادت این شهید قرآنی و جهادگر را نمونه ای از ایستادگی و مقاومت و ایثار جان جامعه روحانیت در مسیر اعتلای نام قدسی الله و مکتب ناب قرآن و اهل بیت(ع) دانست.

پس از پایان نماز جمعه این هفته قم بلافاصله مراسم نماز نیز میت نیز با امامت آیت الله خرازی از اعضای جامعه مدرسین که سالها استاد این جهادگر شهید بود و با حضور عظیم نمازگزاران جمعه برگزار شد و پس از نماز، پیکر پاک این شهید روی دست علمای حوزه و مسئولان کشوری  و استانی برگزار شد.

در این مراسم ، آیات خاتمی، غروی،اراکی، فاضل، حجج الاسلام والمسلمین کعبی، سعیدی، اساتید حوزه، طلاب، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مجلس، دکتر صابر فرزام رئیس سازمان فعالیت‎های قرآنی جهاددانشگاهی کشور، استاندار،  مسئولان ملی و استانی و روحانیون مدافع حرم، خانواده شهید تقوی، حمیدرضا یونسی سردبیر خبرگزاری ایکنا و... حضور داشتند.

پیگر پاک این شهید جهادگر با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر تروریست کافر، می میریم می میریم ذلت نمی پذیریم، تا خون در رگ ماست خامنه ای رهبر ماست، وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد و.... روی دوش مردم قدرشناس و عاشق مکتب اسلام و انقلاب تشییع شد.

پس از تشییع پیکر پاک این شهید به سمت میدان روح الله، به گلزار شهدا منتقل شد و مراسم تشییع و تدفین این شهید جهادگر در رواق شهدا به خاک سپرده شد.

گفتنی است: مراسم ترحیم این شهیدسعید ساعت ۱۹ در حسینیه آیت الله خامنه ای گلزار شهدا قم برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha