پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ مراسم ترحیم حجت‎الاسلام  شهید تقوی /حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی

حوزه/ نماینده مجلس شورای اسلامی شهید والامقام حجت الاسلام تقوی را شخصیتی با اخلاق و عمیق و انقلابی دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی، در مراسم ترحیم حجت‎الاسلام  شهید تقوی که در قم برگزار شد، با اشاره به حادثه تروریستی تهران گفت: در روز 17 خرداد کوردلان تکفیری به قصد کشتار نمایندگان و نیروهای محافظ وارد فضای مجلس شدند، خوشبختانه با تلاش ماموران امنیتی گمراه شده و از صحن علنی به سمت دفاتر نمایندگان  رفتند.

وی با ذکر این مطلب که در آن لحظه به حسب دستور امنیتی، درب‎های اتاق نمایندگان مجلس شورای اسلامی بسته شده بود افزود: در آن لحظه مسئولان دفتر و مشاوران در اتاق‎ حضور داشتند که تروریست‎ها با سلاح قفل را شکسته و وارد اتاق می شوند و حجت الاسلام تقوی را به شهادت رساندند.

نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مدت زمانی بیش از چند ماهی که در خدمت ایشان در بخش فرهنگی دفتر نمایندگی بودیم، شاهد سجایای اخلاقی و عمق فکری چشمگیری در وجود  این شهید بودیم و استفاده بسیاری از شخصیت ایشان بردیم .

وی تصریح کرد:حجت الاسلام تقوی کمک‎های بسیاری در عرصه فرهنگی به ما کردند که یکی از آنها در مساله سند 2030 بود که مشاوره‎های علمی و فرهنگی و دینی وی برای مشخص کردن ابعاد مغایرت دین با مفاد این سند از جمله خدمات ایشان در این عرصه بود.

حاجی دلیگانی بیان کرد: این شهید دارای شخصیتی آرام، متواضع همراه با روحیه انقلابی، متفکر و دارای عمق فکری خاص و تقوا در عمل و گفتار بود و امیدواریم که به زودی این خون های پاک به رفع فتنه تکفیر و ایادی استکباری منتج شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha