جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
سواد رسانه ای

حوزه/ آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها در ایام تعطیلات تابستان با محوریت دوره های معارفی سواد رسانه میزبان خواهران و نوجوان علاقه مند به این عرصه است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، گروه معارف امور فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها در نظر دارد در راستای مسلح کردن خانواده ها به دانش رسانه در مقابله با فرهنگ مبتذل غربی و غربزدگی، دو دوره معارفی ویژه مادران و نوجوانان با عنوان فضای مجازی برگزار کند.

بر اساس این گزارش:  در این دوره ها، موضوعاتی از قببل انواع شبکه های اجتماعی و ماهواره ای و آسیب ها و راهکارها، شبکه جاسوسیNSA، سینمای هالیوود و آخرالزمانی، امنیت فضای مجازی و انواع پردازش تصویر و متن، انیمیشن های روز دنیا معرفی و نقد، جنگ نرم، اصول زنجیره ای مدیریت رسانه وتکنو لوژی به روز و معرفی کمپانیهای سرمایه داری، نقش یهود در رسانه بررسی می شود.
لازم به ذکر است: ظرفیت این دوره ها محدود بوده و علاقه مندان برای ثبت نام می توانند به شبستان نجمه خاتون سلام الله علیها از۸صبح تا ۱۴مراجعه کرده و یا با شماره های۳۷۱۷۵۵۱۵_۳۷۱۷۵۵۱۲ تماس بگیرند.
یادآوری می شود: آخرین مهلت ثبت نام در این دورها ۱۵ ماه مبارک رمضان بوده و اولویت پذیرش با کسانی است که زودتر در این دوره ها ثبت نام کنند.
انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha