شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام سید محمد طباطبایی

حوزه/ زائران باید با وحدت و برادری مانع از فتنه دشمنان و تفرقه افکنی آنها شده و محکم و کوبنده انزجار خود را به گوش مستکبران برسانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد؛ همایش آموزشی و توجیهی زائران حج تمتع 96 با حضور مسئولان استانی و جمع کثیری از زائران بیت الله الحرام صبح امروز در محل مسجد روضه محمدیه یزد برگزار شد.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام سید محمد طباطبایی، استاد حوزه و دانشگاه در این مراسم با اشاره به معارف ویژه حج گفت: حج به عنوان یکی از فرائض اساسی در جامعه اسلامی است که به خوبی می تواند اتحاد را در جامعه اسلام ایجاد کند.

وی افزود: در این سفر معنوی برای مدتی از خانواده و تعلقات دنیوی دور می شویم و با خدای خود عهد می بندیم که از گناهان دوری کنیم و پاکی و سلامت معنوی را برای خود بیاوریم.

این استاد حوزه و دانشگاه در یزد تصریح کرد: خانه خداوند در مکه مکرمه دارای عظمت و قداست است که هیچگاه از زائران خالی نبوده است و امروز نیز زائران باید با صلابت و قلبی سلیم وارد آن شوند.

حجت الاسلام طباطبایی با بیان اینکه حج یک سفر معنوی، سیاسی و عبادی است، خاطر نشان کرد: باید با خلوص نیت و آگاهی در این سفر پر خیر و برکت پا بگذاریم تا شامل رحمت الهی قرار بگیریم.

وی اظهار داشت: در این سفر با برکت که تعداد زیادی از مسلمانان حضور دارند باید همه برائت خود را از دشمنان دین اسلام اعلام کرده و از این فرصت برای محکوم کردن فتنه ها و توطئه های دشمنان اسلامی استفاده کنند.

این استاد حوزه و دانشگاه در یزد با اشاره به اینکه اسلام دین برادری است، اعلام کرد: زائران باید با وحدت و برادری مانع از فتنه دشمنان و تفرقه افکنی آنها شده و محکم و کوبنده انزجار خود را به گوش مستکبران برسانند.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha