پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
اعتکاف دانش آموزی

حوزه/ اعتکاف دانش آموزی «فرزندان رمضان المبارک» با حضور مبلغینی از مرکز فرهنگی تبلیغی آینده سازان، در استان آذربایجان شرقی برگزار می شود.

محسن محمدزاده مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، ابراز داشت: برنامه اعتکاف دانش آموزی فرزندان رمضان المبارک به همت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان از ۳۰ خرداد ماه تا یک تیرماه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اهداف پیش ‌بینی شده در این برنامه عنوان کرد: توسعه، ترویج و تعمیق فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص)، انس و الفت بیشتر دانش‌ آموزان با ائمه معصومین(ع)، پاسخگویی به سئوالات دینی نوجوانان و جوانان، تقویت روحیه معنوی، خودباوری و صبر در دانش‌آموزان، تقویت روحیه خودسازی، تزکیه و تهذیب نفس در بین دانش‌آموزان از اهداف این اعتکاف است که با حضور مبلغین مرکز فرهنگی تبلیغی آینده سازان قم برگزار خواهد شد.

محمدزاده ادامه داد: طرح مباحث معرفتی و بصیرتی، تشکیل حلقه‌ های معرفتی با حضور دانش‌ آموزان و مربیان با موضوعیت ماه مبارک رمضان، خودسازی ولایت مداری، جلسات ختم قرآن و محافل انس با قرآن، ارائه الگوهای خودسازی و خودشناسی از دیدگاه بزرگان، بیان خاطرات شهدا، رزمندگان، ایثارگران و جانبازان، بیان احکام و معارف ویژه نوجوانان و جوانان، برپایی نمایشگاه، برپایی نماز جماعت، مراسم دعا و مناجات از جمله برنامه های پیش بینی شده برای این مراسم اعتکاف است.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: علاقمندان جهت ثبت نام اینترنتی به تارنمای nasle4.ir اقدام کنند، ثبت نام حضوری نیز در ساعت اداری در محل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش اموزان استان واقع در خیابان فردوسی صورت می گیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha