شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام والمسلمین تقوی

حوزه/ رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، خدمت صادقانه به مردم را از برترین عبادات دانست و گفت: وحدت و همدلی مسئولان زمینه ساز توسعه فرهنگ صمیمیت، اخلاق و محبت بین مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین رضا تقوی، شب گذشته در مراسم افتتاح دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان لرستان با تاکید بر اینکه وحدت و همدلی همواره زمینه ساز پیشرفت جوامع بوده است، گفت: استان لرستان مردمی مومن و ولایی دارد که با وحدت و همدلی همواره موجباات غرور و سربلندی را برای سرزمینمان فراهم می آورند .

وی با بیان اینکه مدیران دستگاه های اجرایی باید با خدمت خالصانه و همتی والا در راستای خدمت مطلوب به مردم شهیدپرور و ولایتمدار این استان گام بردارند، بیان داشت: مدیران نیز باید با وحدت رویه برای حل کشکلات مردم این مرزوبوم تلاشی مضاعف داشته باشند، چرا که خدمت صادقانه به مردم از برترین عبادات است .

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با تاکید بر این که مدیران باید از هر جهت برای آحاد جامعه الگو باشند، تصریح کرد: بی شک منش، کردار و عمل مدیران در معرض دید عموم است و باید به خوبی از امکانات بیت المال در مسیر خدمت به مردم استفاده کنند.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی با اشاره به اینکه وحدت و همدلی مسئولان زمینه ساز توسعه فرهنگ صمیمیت، اخلاق و محبت بین مردم است، خاطر نشان کرد: مسئولان اجرایی قدر جایگاه خود را بدانند و با تمام وجود برای انجام رسالت خود که آبادانی و سرافرازی ایران اسلامی است، تلاش کنند .

وی با اشاره به اینکه تقویت نیروهای مسلح زمینه ساز ارتقاء امنیت روزافزون میهن اسلامی است، یادآور شد: تضعیف نیروهای نظامی و انتظامی موجب تضعیف نظام اسلامی خواهد شد، لذا باید پاسداران امنیت کشور را حمایت نماییم .

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه قدرت نظامی و اقتدار نیروهای مسلح از ارکان مهم و تاثیرگذار در امنیت روزافزون ایران اسلامی هستند، گفت: با تقویت وارتقاء روحیه این نیروها در واقع برای ارتقاء امنیت ایران اسلامی گام برداشته ایم .

حجت الاسلام والمسلمین تقوی درادامه با اشاره به اینکه نماز جمعه و آیین وحدت بخش این نماز عبادی سیاسی در واقع محلی برای ایجاد اخوت و برادری مسلمین است، افزود: بصیرت افزایی، دشمن شناسی و روشنگری از اهداف نماز وحدت بخش جمعه است .

وی در پایان با بیان اینکه نماز وحدت بخش جمعه خنثی کننده توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب است، گفت: تقویت معنویت، دعوت مردم به حضور در صحنه های مختلف نظام و پشتیبانی از آرمان ها و اهداف امام(ره)، مقام معظم رهبری و شهدا از رسالت های ائمه جمعه است.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha