پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله امان نریمانی

حوزه/ عضو مجلس خبرگان رهبری، تنها راه پیروزی جهان اسلام را اتحاد و دوری از تفرقه دانست و گفت: بیشترین ترس و دلهره دشمنان از اتحاد جهان اسلام است، لذا به هر ترفندی دست می زنند که این اتحاد به وجود نیاید، در مقابل برخی از کشورهای مرتجع عربی بدون هیچ بصیرتی خود را در دامان استکبار و آمریکا انداخته اند.

حجت الاسلام والمسلمین امان نریمانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه؛ اظهار داشت: روز قدس، روز یادآوری مظلومیت مردم فلسطین در مقابل رژیم غاصب صهیونیستی است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که قدس پاره ای از وجود اسلام است، گفت: اولین قبله گاه مسلمین جهان قدس است که امروز در دستان دشمنان دین خدا و اسلام می باشد و استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی این مکان مقدس را تحت سیطره خود درآورده اند.

وی با اشاره به راهپیمایی روز قدس، تاکید کرد: امام راحل در همان سال های ابتدایی انقلاب اسلامی، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس نام نهادند و این درایت ایشان باعث شد که هر ساله مسئله قدس و آزادی مسجد الاقصی دوباره یادآوری شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: اگر کشورهای مسلمان و به ویژه اعراب اتحاد و یکپارچکی داشتند، اکنون قدس در دست مسلمانان بود و همین سستی اعراب باعث تعدی بیشتر صهیونیست ها به این مکان مقدس مسلمانان می شود.

حجت الاسلام والمسلمین نریمانی افزود: در مقابل برخی از فشارها بر رژیم غاصب اسرائیل، این رژیم با به راه انداختن جنگ های نیابتی به دنبال منحرف کردن افکار عمومی از مسئله قدس شریف است.

 عضو مجلس خبرگان رهبری، تنها راه پیروزی جهان اسلام در این برهه خاص از زمان را اتحاد و دوری از تفرقه دانست و عنوان کرد: بیشترین ترس و دلهره دشمنان از اتحاد جهان اسلام است، لذا به هر ترفندی دست می زنند که این اتحاد به وجود نیاید، در مقابل برخی از کشورهای مرتجع عربی بدون هیچ بصیرتی خود را در دامان استکبار و آمریکا انداخته اند.

وی تاکید کرد: اگر به دنبال آرامش واقعی در منطقه هستیم، تنها راه تمسک به قرآن و عترت است و این دو مهم می تواند سرنوشت اسلام را تغییر و نجات دهد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha