پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
شیخ علی الخطیب

حوزه/ شیخ خطیب از مسئولان لبنان خواست با مساله آوارگان سوریه با واقع بینی و بر اساس منافع ملی برخورد کنند و این مساله را از تنش های سیاسی میان احزاب خارج سازند، زیرا همه وظیفه دارند اقدامات لازم را انجام دهند تا این آوارگان بتوانند به کشور خود بازگردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ علی الخطیب نائب رئیس مجلس اعلای شیعی لبنان در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تاکید بر اهمیت حمایت از ارتش لبنان گفت: ارتش موجب حفظ کشور و امنیت آن در مقابل خطرات داخلی و خارجی است و تضعیف ارتش و انتقاد از آن جایز نیست، زیرا این گونه اقدامات منجر به محدود شدن ارتش می شود و باعث می شود نوعی حاشیه امن برای تروریستها ایجاد شود و آنها بتوانند به راحتی توطئه های خود را اجرا کنند.

وی افزود: امروز برخی از شخصیت ها به جای دامن زدن به درگیری ها و جنجال های رسانه ای باید از ارتش و نیروهای امنیتی در برابر تروریست ها حمایت کند، زیرا تررویست ها خطری واقعی برای تمام لبنان هستند.

نائب رئیس مجلس اعلای شیعی در ادامه از مسئولان لبنان خواست با مساله آوارگان سوریه با واقع بینی و بر اساس منافع ملی برخورد کنند و این مساله را از تنش های سیاسی میان احزاب خارج سازند، زیرا همه وظیفه دارند اقدامات لازم را انجام دهند تا این آوارگان بتوانند به کشور خود بازگردند و این بهترین خدمت به آنها است.

وی افزود: لازمه رفتار انسانی با آوارگان این است که ما از تجارت و معامله سیاسی در مورد آنها پرهیز کنیم و از آنها سوء استفاده سیاسی نکنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha