شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ اختتامیه دوره میثاق طلبگی حوزه  ایلام

حوزه/ سرپرست معاونت تهذیب حوزه‌ علمیه ایلام با بیان این که آنچه از اهل‌بیت (ع) به ما رسیده، باید سرلوحه زندگی فردی و اجتماعی قرار دهیم، گفت: تهذیب و توجه به رشد و تعالی اخلاقی طلاب، از رئوس برنامه‌های حوزه است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»  از ایلام، حجت الاسلام یونس گلی، امروز سه شنبه 10 مرداد، در مراسم اختتامیه دوره میثاق طلبگی، در مدرسه  علمیه صاحب الزمان (عج) ایلام، با تبریک دهه کرامت اظهار کرد: ما در تمام ابعاد زندگی و به ویژه در دوران طلبگی نیازمند داشتن اخلاق حسنه هستیم تا مردم، طلاب و روحانیون را الگو قرار دهند.

سرپرست معاونت تهذیب حوزه‌ علمیه ایلام با بیان این که آنچه از اهل‌بیت (ع) به ما رسیده، باید سرلوحه زندگی فردی و اجتماعی قرار دهیم، افزود: تهذیب و توجه به رشد و تعالی اخلاقی طلاب، از رئوس برنامه‌های حوزه است.

وی با تاکید بر اینکه نگاه تهذیبی حوزه نه افراط و نه تفریط است، تصریح کرد: خوشبختانه در دوره میثاق طلبگی حوزه استان، افرادی با ضریب اخلاقی بالا حضور داشتند.

حجت الاسلام گلی با اشاره به اینکه دوره میثاق طلبگیاستان، در رده دوره‌های برتر کشوری معرفی شد، عنوان کرد: بر اساس نظرسنجی انجام شده 95 درصد طلاب از این دوره رضایت کامل داشته اند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha