جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جشن حرم رضوی

حوزه/ در شب میلاد باسعادت حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع)، مردم ولایی و محبین اهل بیت(ع) حرم مطهر رضوی را گلباران کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، طبق سنوات گذشته در شب ولادت حضرت ثامن الحجج(ع) مردم ولایی مشهد مقدس با اجتماع در محل میدان شهدا و اجرای برنامههای متعدد مدیحه سرایی و شعرخوانی، با در دست داشتن گلهایی به سمت حرم مطهر رضوی حرکت کردند و در محل چهارراه شهدا، خدام و خدمتیاران با در دست داشتن پرچم متبرک گنبد حضرت ثامن الحجج(ع) پیشاپیش مردم برای عرض تبریک و شادباش به حرم حضرت علی بن موسی الرضا(ع) مشرف شدند.

در طول مسیر و در ورودی های حرم مطهر رضوی، خدام بارگاه نورانی علی بن موسی الرضا(ع) با 300 هزار کیک از زائران و مجاوارن پذیرایی کردند.

در ادامه مراسم خدام بارگاه علی بن موسی الرضا(ع) به همراه شرکت کنندگان در این مراسم وارد حرم مطهر رضوی شده و در صحن جامع رضوی تجمع کردند.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) در این مراسم با تبریک میلاد خورشید هشتم، گفت: وجود امام هشتم(ع) برای جریان تشیع و امامت یک نقطه عطف بود و بعد از امامت حضرت رضا(ع) هر کس امامت ایشان را پذیرفت تا حضرت مهدی(عج) امامت را قبول دارد و شیعه دوازده امامی است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha