پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
وزیر دفاع لبنان

حوزه/ "یعقوب ریاض الصراف" وزیر دفاع لبنان به زیارت حرم مطهر امیر المؤمنین (علیه السلام) مشرف شد و به همراه ماجد العابدی فرمانده پلیس نجف اشرف از آثار دینی و باستانی صحن شریف علوی بازدید کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، "یعقوب ریاض الصراف" وزیر دفاع لبنان به زیارت حرم مطهر امیر المؤمنین (علیه السلام) مشرف شد و به همراه ماجد العابدی فرمانده پلیس نجف اشرف از آثار دینی و باستانی صحن شریف علوی بازدید کرد.

وزیر دفاع لبنان در جریان این بازدید گفت: امام علی (علیه السلام) رمز عدالت انسانی و شجاعت است و هر کسی که از شیوه و راه امام (ع) پیروی کند، در مسیر بهشت وارد شده و راه حق را انتخاب کرده است.

وی افزود: تلاش گسترده ای که عتبات مقدسه برای خدمت به زائرین انجام می دهد بسیار بزرگ است و باید اعتراف کنیم که عنایت الهی و فتوای مراجع دینی برای دفاع از عراق، از گسترش تروریسم و ورود آن به این سرزمین مقدس جلوگیری کرد.

وی ادامه داد: دفاع مردم عراق از کشور خود، در واقع دفاع از راه ایمان و تمامی بشریت است.

بخش روابط عمومی آستان مقدس علوی به هنگام بازدید وزیر از صحن مطهر حیدری، توضیحاتی را در خصوص مراحل کار و پروژه های آستان مقدس علوی به ویژه پروژه توسعه صحن غربی (صحن حضرت فاطمه زهرا (س)) ارائه داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha