جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین محسن جلالی

حوزه/ معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه اصفهان از آغاز بیش از یک هزار و ۵۰۰ کلاس درس حوزه علمیه اصفهان برای سال تحصیلی جدید از امروز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام محسن جلالی صبح امروز در جمع خبرنگاران از آغاز به کار کلاس های مدارس علمیه سراسر اصفهان خبر داد.

وی با بیان اینکه کلاس های نمیسال اول سال تحصیلی جدید 96-97 حوزه علمیه اصفهان از صبح امروز 21 مرداد در سطح استان آغاز می شود، گفت: با توجه به اینکه در سال های اخیر راهپیمایی عظیم اربعین را داشته و حضور طلاب و روحانیون در آن بسیار پررنگ است که سبب تعطیلی یک هفتگی کلاس های می شود؛ لذا لازم بود که کلاس های ترم جدید در تابستان زودتر آغاز شود.

 معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه اصفهان تصریح کرد: برای ممانعت از کوتاه شدن از طول نیمسال تحصیلی، کلاس های حوزه علمیه اصفهان در چند سال اخیر در دهه سوم مردادماه زودتر از زمان رسمی حوزه های علمیه سراسر کشور آغاز می شود.

وی عنوان کرد: البته قابل به ذکر است که مراسم افتتاح مراسم آغاز سال  تحصیلی جدید با حضور رئیس حوزه علمیه اصفهان حضرت آیت الله العظمی مظاهری متعاقبا در شهریورماه اعلام خواهد شد.

حجت الاسلام جلالی افزود: کلاس های درس خارج حوزه علمیه اصفهان نیز پس از آغاز رسمی سال تحصیلی خواهد بود که زمان دقیق آن به اطلاع فضلا و روحانیون خواهد رسید.

وی در پایان یادآور شد: روزانه بیش از یک هزار و ۵۰۰ کلاس درسی حوزوی در حوزه علمیه اصفهان استان اصفهان در سطوح و پایه های مختلف برگزار می شود.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha