پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
همایش سالانه مدیران حوزه فارس

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین دژکام با اشاره به تحولات جهانی و ضرورت حرکت حوزه هماهنگ با سرعت تحولات، گفت: هنوز برخی از مدیران به مدیریت سنتی اصرار دارند و اعتقادی به استراتژی، برنامه ریزی و راهبرد ندارند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین لطف الله دژکام، امام جمعه شهرستان جهرم در اجلاسیه مدیران مدارس علمیه استان فارس، با بیان این که مدرسه علمیه تراز انقلاب اسلامی با برنامه ریزی صحیح تحقق پیدا می کند، گفت: مدارس باید در راستای نیل به مدرسه تراز انقلاب اسلامی برنامه و راهبرد داشته باشند و با استراتژی به سوی این هدف حرکت کنند .

دبیر شورای حوزه علمیه استان فارس با اشاره به تحولات جهانی و ضرورت حرکت حوزه هماهنگ با سرعت تحولات، ادامه داد: هنوز برخی از مدیران به مدیریت سنتی اصرار دارند و اعتقادی به استراتژی، برنامه ریزی و راهبرد ندارند .

وی با بیان این که بارها در شورای حوزه استان فارس خواستار تدوین برنامه های استراتژیک در مدارس علمیه استان بوده و همواره بر آن اصرار دارم ، افزود: هنوز نتوانسته ایم در این راه گام موثری برداریم، لذا نیازمند همفکری و همکاری مدیران و اساتید برای تدوین نقشه راهی در جهت تحقق واقعی مدرسه علمیه تراز انقلاب اسلامی هستیم .

حجت الاسلام والمسلمین دژکام تاکید کرد: برای تحقق مدرسه تراز انقلاب اسلامی باید از نظرات همه مدیران مدارس استفاده شود و در همین راستا لازم است ارتباط اعضای شورای حوزه استان و مدیران مدارس بیش از پیش تقویت شود .

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha