یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مهدی صادقی استاندار قم

حوزه/ استاندار قم با تاکید بر این که هر مجموعه‌ای باید در راستای تقویت صدا و سیما مشارکت داشته باشد، گفت: صدا و سیما همانند یک دانشگاه است که در ارتقای سطح آگاهی و فرهنگ مردم نقش اساسی دارد به همین علت باید به صورت گسترده‌تری مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، سید مهدی صادقی، ظهر امروز در مراسم رونمایی و آغاز بهره‌برداری از 106 پروژه فنی، عمرانی و برنامه‌سازی صدا و سیمای مرکز قم با اشاره به اینکه تا کنون سازمان صدا و سیما حمایت‌های مطلوبی از استان قم داشته است، اظهار کرد: اکنون به برکت فعالیت‌های انجام شده زیرساخت‌ها و سطحی کیفی برنامه‌های صدا و سیمای مرکز قم ارتقا قابل توجهی داشته است.

استاندار قم با تاکید بر این که هر مجموعه‌ای باید در راستای تقویت صدا و سیما مشارکت داشته باشد، اضافه کرد: صدا و سیما همانند یک دانشگاه است که در ارتقای سطح آگاهی و فرهنگ مردم نقش اساسی دارد به همین علت باید به صورت گسترده‌تری مورد توجه قرار گیرد.

وی نقش صدا و سیما در عرصه اقتصاد مقاومتی را تعیین کننده خواند و ادامه داد: در حوزه اقتصاد مقاومتی کارهای جمعی، همگانی و مشارکتی نتیجه می‌دهد، به همین علت تا زمانی که باور و نگرش همگانی نسبت به اهمیت موضوع اقتصاد مقاومتی شکل نگیرد نمی‌توانیم شاهد تحقق نتایج مورد نظر در این حوزه باشیم.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha