پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
پایگاه اطلاع رسانی مجمع نمایندگان طلاب

حوزه/ امروز حفاظت از حقوق حیوانات، کلاس کار شورای امنیت است؛ ولی دفاع از مردم مسلمان میانمار را بر نمی تابند و همه در سکوت و خفقان قرار گرفته اند گرچه این روند، روسیاهی تاریخی پرونده نکبت بار شورای امنیت باقی خواهد گذاشت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم بیانیه ای در محکومیت نسل کشی وحشیانه مسلمانان مظلوم میانمار صادر کرد که بدین شرح است:

بسم الله القاصم الجبارین

برای هزارمین بار بر جهانیان ثابت شد که حقوق بشر امروز جز دروغی بیش نیست که دست مایه قدرت های شیطان شده است. چراکه امروز مسلمانان میانماری با خوی وحشی گری عده ای دست نشانده از عوامل استکبار و مرتجع منطقه موجب شده است تا رفتار قرون وسطایی از این مزدوران دولت میانمار علیه مسلمانان را شاهد باشیم.

آری! آدم سوزی، سربریدن و حتی به جنین زنان حامله هم رحم نکردن و ... وا اسفا! که امروز مهر سکوت چون لجام بر دهان مدعیان دروغین حقوق بشر که ادعای آنان تا هفت آسمان گوش فلک را کر کرده است، اما دریغ از دفاع و حمایت از این مردم مظلوم که حتی کوچکترین سرپناهی هم ندارند.

امروز حفاظت از حقوق حیوانات، کلاس کار شورای امنیت است ولی دفاع از مردم مسلمان میانمار را بر نمی تابند و همه در سکوت و خفقان قرار گرفته اند گرچه این روند، روسیاهی تاریخی بر پرونده نکبت بار شورای امنیت باقی خواهد گذاشت و آیندگان با دقت و عدالت، رفتار دوگانه آنان را نقد و قضاوت خواهند نمود.

در هر حال ما مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم ضمن محکومیت این جنایت بشری و نسل کشی آشکار از امت اسلام و کشورهای اسلامی درخواست عملی و تأثیرگذار در خاتمه دادن به این آتش خانمان سوز در میانمار می نماییم و سازمان های بین المللی وظیفه دارند جلوی این آدم کشی را گرفته و از جان بی خانمان و زن و کودکان مسلمان میانماری حمایت نمایند.

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم

21/6/1396

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha