شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام احمدیان

حوزه/ امسال در ایام تبلیغی محرم ۹۰۰ مبلغ شامل ۶۰۰نفرمرد و ۳۰۰ نفر زن به تمام نقاط استان اصفهان و بعضی از استان های همجوار مانند سیستان و بلوچستان و هرمزگان اعزام خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از  اصفهان  حجت الاسلام عبدالرسول احمدیان، صبح امروز در حاشیه برگزاری مجمع بزرگ مبلغین ماه محرم دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان  گفـت: این مجمع هر سال قبل از ماه محرم برگزار می شود و مبلغین طی مراحل مختلف ثبت نام و انجام پذیرش و بررسی مناطق مورد اعزام توسط دفاتر همکاری کننده با این مجمع، به مناطق تحت پوشش تبلیغ اعزام خواهند شد.

وی با تاکید بر سازماندهی ویژه برای روحانیون اعزام شده بیان کرد: در این مجمع تمامی روحانیون مبلغ دور هم جمع شده و برنامه، گوشزد ها و هدف های این طرح به طور کامل شفاف سازی خواهد شد.

مدیر کل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان بیان کرد: پوشش های جغرافیایی برای اعزام مبلغ استان اصفهان، روستاهای اطراف و در صورت نیاز استان های ویژه و فاقد فعالیت های فرهنگی است.

حجت الاسلام احمدیان تصریح کرد: حجت الاسلام نیلی پور در مجمع بزرگ مبلغین،درباره اهداف، فعالیت های پیش رو، نیاز های ویژه بعضی مناطق به روحانی مبلغ و چشم انداز های این مجمع سخنرانی خواهند کرد.

وی عنوان کرد: برای انتقال درست و ویژه محتوای کار و هدف و داشتن نمونه کار، کارگاه های آموزشی ویژه کودکان و برنامه های خاص ویژه این سنین از مهم ترین برنامه های این مجمع است

مدیر کل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان افزود: رونمایی از اپلیکیشن های مبلغ یار برای ارتباط راحت ما و مبلغین مستقر در محل و همچنین نرم افزار آموزشی سبک زندگی  و رونمایی از سایت مدرسه طرح از برنامه های جنبی این مجمع به حساب می آیند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha