جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام امیر حیدری معاون تهذیب حوزه علمیه آیت الله آخوند(ره)

حوزه/ حجت الاسلام حیدری گفت: یکی از برنامه های معاونت تهذیب مدرسه علمیه آیت الله آخوند(ره) تشکیل کارگروه و شورای تهذیبی در این مدرسه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام امیر حیدری معاون تهذیب مدرسه علمیه آیت الله آخوند(ره)، در اولین جلسه اساتید مدرسه علمیه آیت الله آخوند(ره) و یادبود استاد حجت الاسلام مسلم اسدی(ره) گفت: مساله تهذیب در مدارس علمیه همانند مساله آموزش حائز اهمیت است.

وی تصریح کرد: پرداختن به مساله آموزش در مدارس علمیه مرسوم است و معاونت تهذیب و برنامه های فرهنگی در بیشتر مدارس نسبت به برنامه های آموزش دارای اهمیت کمتری هستند.

حجت الاسلام حیدری ادامه داد: یکی از برنامه های معاونت تهذیب مدرسه علمیه آیت الله آخوند(ره) تشکیل کارگروه و شورای تهذیبی در این مدرسه است.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت شورای تهذیب مدرسه علمیه آیت آخوند(ره) ابراز داشت: شورای تهذیب مدرسه علمیه آیت آخوند(ره) در مدرسه به بررسی آسیب ها و مشکلات مدرسه می پردازد و راهکار های مناسب برای پیشرفت مساله فرهنگی در مدرسه ارائه می دهد.

معاون تهذیب مدرسه علمیه آیت الله آخوند(ره) گفت: سرکشی از خانواده های طلاب یکی از برنامه های معاونت تهذیب به شمار می رود و تاکنون به منزل 80 نفر از طلاب مدرسه سر زده ایم و از نزدیک با مشکلات آنها آشنا شده ایم.

وی در پایان افزود: از طلاب مجرد و حجره نشین مدرسه علمیه آیت الله آخوند(ره) نیز به سبب ایجاد صمیمیت به همراه مدیر مدرسه سرکشی داشته ایم و در این نشست دوستانه با مشکلات آنها آشنا شده ایم.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha