دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مشهد مقدس

حوزه/ کاروان زیارتی و فرهنگی راهیان عاشورا استان آذربایجان شرقی همزمان با ایام عزاداری و سوگواری حضرت سیدالشهدا(ع) راهی مشهدالرضا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، مجمع ایثارگران راهیان عاشورای تبریز همه ساله در ایام محرم، عزاداری و سوگواری مردم آذربایجان شرقی در مشهدالرضا را به نمایش می گذارند که امسال نیز بیست و چهارمین کاروان زیارتی و فرهنگی راهیان عاشورا روز چهارشنبه هفته جاری با شرکت ۳۵۰ نفر از اعضای مجمع ایثارگران راهیان عاشورا جهت عزاداری در جوار بارگاه حضرت ثامن الحجج، راهی مشهد مقدس می شود.

این کاروان از پدران شهدا، یادگاران دفاع مقدس، ایثارگران، آزادگان، طلاب و روحانیون، جوانان بسیجی و متدین و برخی از اعضای پایگاه های مساجد استان آذربایجان شرقی تشکیل شده است.

اعضای این کاروان طی مدت ۵ روز اقامت در کنار بارگاه حضرت علی بن موسی الرضا(ع) از سخنرانی روحانیان و اساتید برجسته حوزه علمیه آذربایجان از جمله آیت الله آل هاشم امام جمعه موقت تبریز و حجت الاسلام آقازاده بهره مند خواهند شد.

برپایی جلسات سخنرانی معرفتی، عزاداری در حرم مطهر، برپایی دستجات شاه‌ حسین‌ گویان در خیابان ‌های منتهی به بارگاه قدسی حضرت ثامن و شرکت در برنامه های بصیرتی از دیگر برنامه های کاروان عنوان شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha