جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شهدای انقلاب بحرین

حوزه/ یکی از ویژگی های عزاداری امسال سنابس بحرین، حضور چشمگیر مردم عزادار در هیئت ها بود و اینکه تصاویر شهدا و پرچم سیاه رنگ عزاداری حسینی علاوه بر حسینیه ها بر دیوار منازل نیز نصب شد که در این میان تصاویر ۵ شهید منطقه الدراز بیش از سایر شهدا خودنمایی می کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، مردم منطقه سنابس بحرین همزمان با برگزاری عزاداری های روز عاشورا و شام غریبان شهادت امام حسین علیه السلام تصاویر شهدای انقلاب خود را در هیئت ها و موکب ها در دست گرفتند و بر در و دیوار حسینیه ها نصب کردند تا نشان از ادامه یافتن راه خونین امام حسین در ایستادگی در برابر ظالمان داشته باشد.

یکی از ویژگی های عزاداری امسال سنابس بحرین، حضور چشمگیر مردم عزادار در هیئت ها بود و اینکه تصاویر شهدا و پرچم سیاه رنگ عزاداری حسینی علاوه بر حسینیه ها بر دیوار منازل نیز نصب شد که در این میان تصاویر 5 شهید منطقه الدراز بیش از سایر شهدا خودنمایی می کرد و علاوه بر این مردم تصاویر شیخ عیسی قاسم رهبر انقلاب بحرین را نیز در دست داشتند.

در این میان مزدوران امنیتی آل خلیفه بارها تلاش کردند این تصاویر و پرچم ها را از خیابان ها جمع آوری کنند تا مانع بزرگداشت عاشورا و اهداف آن توسط شهروندان شوند اما مردم سنابس و مناطق دیگر بحرین بر راه خود پافشاری کردند و بارها تصاویر و شعارهای مربوط به قیام امام حسین و شهدای انقلاب خود را در خیابان ها و دیوار منازل نصب کردند.

در همین راستا مردم مناطق مختلف بحرین روز عاشورا به راه اندازی دسته های عزاداری به خیابان ها آمدند و با در دست داشتن پرچم های سرخ حسینی شعار لبیک یا حسین سر دادند و آمادگی خود را برای جانفشانی در راه امام حسین اعلام کردند.

مردم منطقه نویدرات راهپیمایی لبیک یا حسین سر دادند و با حضور چشمگیر در خیابان ها شعارهای حسینی و انقلابی سر دادند و خواستار سرنگونی رژیم آل خلیفه شدند که این راهپیمایی آنها با سرکوب نیروهای امنیتی روبرو شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha