جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار مدیریت حوزه علمیه با نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه

حوزه/ مدیر و معاونین مرکز مدیریت حوزه علمیه استان کرمانشاه با آیت الله علما، رئیس شورای حوزه علمیه استان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، مدیر و معاونین مرکز مدیریت حوزه علمیه استان کرمانشاه امروز با رئیس شورای حوزه علمیه استان، دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین ایرانی به ارائه گزارشی از برنامه ها و اقدامات صورت گرفته پرداخت و اظهار داشت: تقویت مباحث قرآنی، ادبیات و تجزیه و ترکیب در بین طلاب دو اولویت اصلی ما برای سال جاری است.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه افزود: این موارد را به مدیران مدارس نیز ابلاغ کرده و تأکید نموده ایم که در اولویت هایشان قرار دهند و نیز در پایان سال امتحانی در این خصوص از طلاب بگیرند تا چنانچه طلبه ای نتواند حد نصاب لازم را کسب نماید به مدارس شهرستان ها انتقال داده شود.

وی با بیان اینکه برنامه دوره ای ما این است که هر هفته حداقل از یک مدرسه بازدید کنیم، گفت: تا کنون هم مکرراً مدارس مرکز استان را مورد سرکشی قرار داده ایم و هم مدارس علمیه شهرستان های اسلام آباد غرب، سرپل ذهاب، کنگاور و صحنه را بازدید نموده و با مسئولین آن ها جلساتی را تشکیل داده ایم.

حجت الاسلام والمسلمین ایرانی اضافه نمود: جهت تجهیز و تکمیل مدرسه علمیه حضرت باقر العلوم(ع) در شهرستان سرپل ذهاب اعتبار لازم را اختصاص داده ایم.

در ادامه آیت الله علماء ضمن تقدیر از فعالیت های صورت گرفته برخی از اقدامات در بعضی مدارس را بسیار خوب دانست و اظهار داشت: برای مثال در مدرسه علمیه شهرستان کنگاور بحمدالله تحولی ایجاد شده است که باید مورد حمایت بیشتری قرار بگیرند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با تأکید بر فضاسازی معنوی در حوزه ها، خاطر نشان کرد: مراقب باشید در تجهیز مدارس، فضای آنجا خیلی مدرن نشود و حال و هوای طلبگی باقی بماند.

رئیس شورای حوزه علمیه استان کرمانشاه در پایان با بیان اینکه طرح تبلیغ جهادی آخر هفته ها اقدام در خور تقدیری است، افزود: این طرح را با قوت ادامه دهید و مراقب باشید خللی در آن به وجود نیاید؛ همچنین بر فعالیت های این عرصه نظارت های لازم را داشته باشید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha