پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سید حسین مومنی

حجت الاسلام مومنی گفت: در حال حاضر در مرکزآموزش های کاربردی حوزه علمیه اصفهان چهار دوره تخصصی از جمله دوره تربیت مربی سیاسی، آشنایی با عرفان حلقه، فضای مجازی و تربیت راهنما برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مومنی، پیش از ظهر امروز در جلسه هم اندیشی ماهانه مدیران مدارس علمیه استان اصفهان به برخی از نکات لازم در زمینه تهذیب و مسائل فرهنگی مدارس اشاره و اظهار کرد: یکی از دغدغه های مسئولین و خاصه معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان انتخاب مدیران فرهنگی شایسته ، فعال  و دغدغه مند فرهنگی برای مدارس توسط مدیران است.

وی با تاکید براینکه انتخاب یک مدیر فرهنگی مناسب بر ای هر مدرسه در پیشبرد اهداف  مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان و اجرای برنامه های ابلاغی و پیگیری موضوعات بسیار مثمر ثمر است، عنوان کرد: مدیرا نمدارس علمیه سعی کنند هرچه دقیق تر و زودتر برای سال تحصیلی جدید مدیران فرهنگی خو د را به مرکز مدیریت خوزه علمیه اصفهان معرفی کنند.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان ابراز کرد: مرکز اموزش های کاربردی حوزه علمیه اصفهان با هدف ارتقا مهارت های طلاب و خانواده های آنها خاصه مهارت های تخصصی ویژه روحانیون راه اندازی شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر طبق برنامه ریزی صورت گرفته چهار دوره تخصصی برای طلاب دراین مرکز برگزار می شود، نخستین دوره، دوره تربیت راهنما ویژه مبلغین و روحانیونی است  که مستعدد امر تبلیغ هستند.

حجت الاسلام والمسلمین مومنی افزود: دومین دوره آموزشی که در این مرکز برگزار می شود، دوره آشنایی با فرق و ادیان و عرفان های نوظهور خاصه عرفان حلقه  برای طلاب و روحانیون است که اساتیدی از قم و تهران مباحث لازم را تدریس می کنند.

وی ادامه داد: سومین دوره ای که در این مرکز  در حال برگزاری است، دوره تربیت هادیان سیاسی است که از میان طلاب و روحانیون مستعد و دارای اطلاعات سیاسی پایه، تعدادی منتخب و بر ای تربیت مربی سیاسی حوزوی کلاس های اموزشی توسط هادیان و کارشناسان سیاسی در مرکز اموزش های کاربردی حوزه علمیه  اصفهان برگزار می شود.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان خاطرنشان کرد: چهارمین دوره آموزشی تخصصی که دراین مرکز برگزار می شود، دوره آموزشی فضای مجازی و سواد رسانه ای است که شرکت کنندگان آن، طلاب و روحانیون فعال دراین عرصه هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha