جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
محمد حسون و شخصیت های مسیحی اسپانیا

حوزه/ حجت الاسلام و السلمین محمد حسون مدیر مرکز پژوهش های اعتقادی وابسته به دفتر حضرت آیت الله سیستانی بعد از سفر به فرانسه و آلمان، برای تبلیغ به شهر مادرید پایتخت اسپانیا رفت و با تعدادی از شخصیت های دینی دیدار کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و السلمین شیخ محمد حسون مدیر مرکز پژوهش های اعتقادی وابسته به دفتر حضرت آیت الله سیستانی بعد از سفر به فرانسه و آلمان، برای تبلیغ به شهر مادرید پایتخت اسپانیا رفت و با تعدادی از شخصیت های دینی دیدار کرد.

 وی در این سفر با پاپ خسوس خوان کرا رئیس کلیسای جامع مودنا، پاپ ارشیما ندریتا دمتریو کاربو رئیس کلیسای ارتودکس اسپانیا و دکتر ابو اسلام تتری رئیس اتحادیه اسلامی وزارت دادگستری اسپانیا دیدار کرد.

در این دیدارها حجت الاسلام والمسلمین حسون در خصوص موضع حضرت آیت الله سیستانی درباره پیروان ادیان دیگر و اینکه مذهب اهل بیت (علیهم السلام)، مذهب بخشش و عدالت است و  هیچگاه خشونت و شکنجه را نمی پذیرد توضیح داد.

وی اشاره کرد: آیت الله سیستانی از تمامی عراقی ها از جمله مسیحیان زمانی که مورد هجوم تروریست های داعشی قرار گرفتند دفاع کردند.

مدیر مرکز پژوهش های اعتقادی، از شخصیت هایی که با آن ها دیدار کرد به سفر به ایران و آشنایی با حوزه علمیه و مؤسسات فرهنگی و علمی دعوت کرد.

تمامی این شخصیت ها از حجت الاسلام حسون به خاطر سفرش تشکر و تاکید کردند: این دیدار ها باعث تقویت روابط میان تمامی ادیان و مذاهب می شود.

آنان وعده دادند که به نزدیک ترین فرصت از حوزه علمیه قم بازدید کنند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha